Ką turime žinoti apie šių metų gripo sezoną

Prasidėjus 2014 - 2015 metų gripo sezonui Užkrečiamųjų ligų ir AIDS centro medikai primena tai,  ką turime apie jį žinoti.
 
Kokio gripo sezono tikimasi šiais metais?
Europoje gripo epidemijos registruojamos kasmet, tačiau jų pradžia, intensyvumas ir trukmė labai skiriasi viena nuo kitos. Lietuvoje gripo epidemijos registruojamos ne kiekvienais metais. Gripo sezonai yra nenuspėjami ir gali labai skirtis vienas nuo kito.

Sergamumas peršalimo ligomis Lietuvoje išlieka panašus į pernykštį

Užkrečiamųjų ligų ir AIDS centro (ULAC) duomenimis, Lietuvoje sergamumas gripu ir ūmiomis viršutinių kvėpavimo takų infekcijomis (ŪVKTI) 2014 m. 39 sav. (rugsėjo 22-28 d.) siekė 60,0 atv./10 tūkst. gyventojų. 38-ąją metų savaitę šis sergamumo rodiklis siekė 54,0 atv./ 10 tūkst. gyventojų. Pernai tuo pačiu metu bendras Lietuvos sergamumo rodiklis siekė 62,0 atv./10 tūkst. gyventojų. Palyginus pastarosios savaitės sergamumo gripu ir ŪVKTI rodiklį su 38 savaitės duomenimis, didesnis sergamumas gripu ir ŪVKTI registruotas visose administracinėse teritorijose, išskyrus Alytaus administracinę teritoriją.

Ministrė R. Šalaševičiūtė: globos įstaigos turėtų išnaudoti teisinio reglamentavimo teikiamas galimybes
Sveikatos apsaugos ministerija (SAM) primena, kad sveikatos priežiūros paslaugos globos namuose yra teisiškai reglamentuotos ir, apmokamos iš Privalomojo sveikatos draudimo fondo (PSDF), turi būti teikiamos globotiniams. Globos įstaigos, siekdamos pasirūpinti savo gyventojų gerove, pačios organizuoja ir teisės aktų nustatyta tvarka teikia sveikatos priežiūros paslaugas, užtikrinančias asmens fizinę ir psichinę sveikatą. Pasak sveikatos apsaugos ministrės Rimantės Šalaševičiūtės, SAM, jeigu to reikės, pasirengusi tartis su socialiniais partneriais dėl teisinės bazės tobulinimo. Tačiau visų pirma globos įstaigos turėtų išnaudoti esamo teisinio reglamentavimo teikiamas galimybes.
6 klaidos, kurias darote po sporto treniruočių
Nesvarbu, kad ir kiek prakaito išliejate sporto salėje, norimų rezultatų nepasieksite, jei nesilaikysite būtino režimo po treniruočių. Jei ryte ar po darbo intensyviai paminate dviratį, o vakare ar iškart po treniruotės susitikę su draugais pamaloninate save alkoholiniu kokteiliu, nėra ko tikėtis, kad ant kūno nesikaups kilogramai. Šis ir kiti blogi įpročiai po sporto treniruočių ne tik nepadės pasiekti norimų formų, bet ir pakenks jūsų sveikatai. Pateikiame jums tinklalapyje womenshealthmag.com išvardytas didžiausias klaidas, kurias galbūt darote po treniruočių.
Atvirkštinė plaukų trinkimo procedūra – geresnis rezultatas?
Trokštate švelnių, šilkinių, tobulų plaukų, į kuriuos taip norisi panerti rankas? Šiaip jau daugelis moterų sako, kad plaukų balzamas dėmesio verta ir itin reikalinga priemonė, jeigu nesinori ant galvos nešiotis pakulų. Taigi, kaip mes įprastai naudojame šią priemonę? Tepame ant šampūnu ištrinktų ir vandeniu perskalautų plaukų, palaikome 5–10 minučių ir vėl nuplauname vandeniu. Po to formuojame šukuoseną įrastu būdu.
Atrodo, nieko naujo, ar ne?
Sėkmės filosofo Briano Tracy tiesos, keičiančios gyvenimą
Vienam sėkmė – aukštas postas, kitam – solidi sąskaita banke, trečiam – meilė ir darni šeima. Trumpai tariant, tai, kas leidžia jausti pasitenkinimą gyvenimu ir džiaugsmą. Tai turėti gali kiekviena iš mūsų, tereikia surasti savąjį kelią į sėkmę. Iš pažiūros paprastos, bet veiksmingos tiesos, kurias sukūrė vienas garsiausių šių dienų sėkmės filosofijos propaguotojų amerikietis Brianas Tracy, tūkstančiams žmonių padėjo įgyvendinti didžiausias svajones: praturtėti, rasti vietą gyvenime, pajusti pilnatvę.
 


eurovaistine201808

ipsen ginkor



Ieškomiausių TOP 5







Naudingos nuorodos