vaistai.lt
Vasaros belaukiant. Kaip saugiai pradėti bėgiotiSveikatos apsaugos ministerija bei Sveikatos mokymo ir ligų prevencijos centras atkreipia dėmesį, kad prieš pradedant sportuoti reikėtų tam pasiruošti. Sportas yra sveikatos šaltinis, tačiau užsiimant juo neapgalvotai ar persistengiant, galima ir pakenkti savo sveikatai. Tad ką reikėtų daryti, kad sportas atneštų maksimalią naudą pataria specialistai.
daugiau
Prisidėdami prie oro taršos mažinimo, rūpinamės savo sveikataPagal Europos aplinkos agentūros 2017 m. ataskaitą „Oro kokybė Europoje“, didelės koncentracijos oro tarša vis dar neigiamai veikia europiečių sveikatą, ypač miesto vietovėse. Nors oro kokybė pamažu gerėja, oro tarša yra didžiausias aplinkos sveikatos pavojus Europoje, o didžiausią žalą daro kietosios dalelės (KD), azoto dioksidas (NO2) ir pažemio ozonas (O3). Dėl oro taršos sukeliamų ligų prastėja gyvenimo kokybė, mažėja vidutinė gyvenimo trukmė.
daugiau
Ar žinai, kad...druska aktyvuoja skonio receptorius, bet vartoti jos turėtume mažiauNeseniai Sveikatos apsaugos ministerijos užsakymu atliktas tyrimas atskleidė, kad Lietuvos gyventojai žino, jog daug druskos vartoti nesveika, o didžiausias jos kiekis yra bulvių traškučiuose ir maisto pramonės perdirbtuose mėsos produktuose. O ar žinote, kodėl druskos vartojimą reikia riboti, ir kaip ji veikia mūsų organizmą?
daugiau
Pirmieji pavasarinės saulės spinduliai: ką reikia žinoti?Laiko leidimas gryname ore naudingas fizinei ir psichinei žmogaus sveikatai palaikyti, tačiau pernelyg ilgas buvimas saulėje gali tapti pavojingų odos pokyčių priežastimi. Specialistai atkreipia dėmesį, kad pavasarinės saulės spinduliai yra pavojingiausi.
daugiau
8 dažniausiai girdimi teiginiai apie sveiką gyvenseną – tiesa ar melas?Nors Melagių diena tik kartą metuose, klaidinančių naujienų nestinga nuolat. Ne išimtis ir sveikos gyvensenos sritis. Sportuok taip, valgyk tik tai – liejasi patarimai, norintiems pasiekti taip trokštamų rezultatų. O ką daryti, jei net ir laikantis šių patarimų taip ir nepavyksta jų pasiekti? Galbūt kai kurie patarimai buvo klaidingi? KTU sporto klubo „Activated“ kolektyvas dalijasi įžvalgomis apie dažniausiai girdimus sveikos gyvensenos mitais ir prietarus.
daugiau
Apie meškinį česnaką ir pavasarinius nupiepimusBūna, kad koks žmogėnas priėjęs klausia, ar yra kokių žolių nuo durnumo. Ir ką tokiam begali atsakyt? Tik perfrazuot Eugenijos Šimkūnaitės pasakymą – jei jau esi durns, jokia žolė tau nebepadės. Paporinsiu apie katiną, durną per visą pilvą – gali gelbėt negelbėjęs, vis tiek į tą patį medį lips. Šitais vienas nematytas kluika rainius į beržą įsilipo, nebeišlip, dvi paras kniauk. Musiet reikia gelbėti, o ką bedarysi.
daugiau
Vaiko gabumai: nelavinami gali likti nepastebėtiBendruosius gebėjimus žmonės išmoksta, o ypatingi gabumai – įgimti. Tačiau jų nepastebėjus ir laiku nepradėjus lavinti, ši įgimta dovana gali taip ir likti neatskleista visą gyvenimą. Plačiau apie tai, kaip laiku atpažinti vaiko polinkį į vieną ar kitą veiklą, kaip tikslingai lavinti ir gabumus, ir gebėjimus, kaip nepersistengti ir tinkamai motyvuoti vaiką siekti puikių rezultatų, pasakoja edukologė, „Šiaurės licėjaus“ mokyklos Kaune plėtros vadovė Lina Kilčiauskaitė.
daugiau
7 sveiki įpročiai padės subalansuoti svorį ir sveikatąKą darome, kai norime numesti svorio? Griebiamės dietų – badaujame, vartojame tik vienos rūšies produktus, geriame liekninamąsias arbatas, valgome liesus produktus. Tačiau, deja, rezultatai dažnai nedžiugina. Kodėl? Atsakymas paprastas – svorį reguliuoti reikia ne draudimais ar prievarta, o formuojant sveikos mitybos/gyvensenos įpročius.
daugiau
Vasaros belaukiant: saugokimės ligų, plintančių per šulinių vandenįSveikatos mokymų ir ligų prevencijos centras primena, kaip svarbu pavasarį daugiau dėmesio skirti savo gyvenviečių švarai bei šulinių vandens kokybei. Geriausia šulinį ištirti pavasarį, po polaidžio, kadangi tirpstant sniegui arba potvynių metu išsiliejus upėms potencialus pavojus sveikatai dėl vandens taršos padidėja. Potvynio vanduo gali patekti ir į šachtinius šulinius bei gręžinius. Vien Šilutės rajone 30 tūkst. ha teritorijoje, kuri gali būti užlieta per didelius potvynius, yra 118 šachtinių šulinių.
daugiau

Psichologė: kelionės – puikus būdas vaikams įgyti žinių ir ugdyti socialinius gebėjimus Nors žaidimai ir eksperimentai išlieka efektyviais informacijos įgijimo būdais visose vaikų amžiaus grupėse, psichologai tvirtina, kad tinkamai suplanuotos išvykos ar ilgesnės kelionės lavina vaiko socialinius įgūdžius, padeda įtvirtinti žinias, ugdo jo savarankiškumą. Jie pataria vaikui prieš kelionę paaiškinti jos planą, dienotvarkę, kurioje turi būti ir pakankamai laiko poilsiui.

daugiau
1 - 10 iš 1747 Pirmas puslapis  Į ankstesnį puslapį  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10  Į sekantį puslapį  Paskutinis puslapis 
 
Ieškomiausių TOP 5



Naudingos nuorodos