Nagų grybelis: simptomai ir gydymo procesas
Nagų grybelis, medicinoje vadinamas onichomikoze, yra lėtinė grybelinė rankų arba kojų nagų infekcija, galinti stipriai pažeisti ar netgi visiškai sunaikinti nago plokštelę. Anot Nacionalinio Amerikos sveikatos instituto, grybelis dažniausiai pažeidžia būtent kojų, ne rankų nagus ir niekuomet staigiai neišplinta ant visų nagų. Verta žinoti, kad dažniausia grybelinės infekcijos suvešėjimo vieta – didžiojo kojos piršto nagas, rašo livescience.com.
Tikrinama maisto papildų sudėtis
Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba yra numačiusi šiais metais atlikti įvairių maisto papildų kokybės tyrimus, ištirti jų sudėtyje esančių veikliųjų medžiagų kiekius bei įvertinti, ar gamintojai jų įdeda tiek, kiek deklaruoja ženklinimo etiketėse. Vykdant numatytus tyrimus, iš rinkos buvo atrinkti maisto papildų, skirtų sąnarių funkcijoms palaikyti, mėginiai ir išsiųsti į laboratoriją Danijoje, kad būtų nustatyti gliukozamino ir chondroitino sulfatų kiekiai. Tyrimų rezultatai parodė, kad gliukozamino ir chondroitino sulfatų kiekiai ne visuose papilduose atitiko gamintojų deklaruotus. Rasta tiek per mažų, tiek per didelių šių medžiagų kiekių.
Kaip išsirinkti kokybiškus kiaušinius?
Kiaušinis – gyvybės simbolis, todėl per šv.Velykas ridename, daužome ir valgome margučius. Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos Veterinarijos sanitarijos skyriaus vyriausiasis specialistas Jonas Stanius pataria, ką reikėtų žinoti renkantis kiaušinius, kad šventinį stalą papuoštų kokybiški produktai?

Kiaušiniai cholesterolio kiekio nedidina
Nors kiaušinyje cholesterolio – gana daug, tačiau jau prieš trisdešimt metų atlikti moksliniai tyrimai paneigė mitą, kad valgant kiaušinius didėja blogojo cholesterolio kiekis kraujyje. Atvirkščiai, kasdien su maistu turime gauti apie 300 mg šios medžiagos, nes ji dalyvauja ląstelių, lytinių hormonų gamyboje, taip pat tulžies rūgšties, vitamino D sintezėje.

Kaip kovoti su kojų prakaitu?
Itin stipriai prakaituojančios kojos gali sukelti ne tik estetinių, bet ir fiziologinių bėdų. Netinkama higiena, sintetinių medžiagų kojinės ar per maži batai ne tik gali paintensyvinti prakaitavimą, bet ir sukelti nemalonių ligų, pavyzdžiui, kojų ar kojų nagų grybelį. Tad ką daryti, kad nemalonus kojų kvapas daugiau nekeltų diskomforto ir neišsivystytų į nemalonias ligas, pataria tinklalapio besthealthmag.ca ekspertai.
Stiprink raumenis teniso kamuoliuku! Žvaigždžių trenerės patarimai
Tam, kad palaikytumėte tobulas kūno formas, tikrai nebūtina išleisti krūvos pinigų sporto klubo abonementams ar brangiems treniruokliams. Savo užpakaliuko, kojų ar rankų raumenis sustiprinti galite naudodami vien teniso kamuoliuką. Beje, teniso kamuoliukas ne tik padės sustiprinti kūno raumenis, bet ir palengvins kojų skausmus po sunkių ir alinančių bėgimo treniruočių. Tad griebkite kamuoliuką į rankas ir imkitės darbo!
Iš ko gaminamas kokybiškas majonezas?
Šventinis Velykų stalas sunkiai įsivaizduojamas be majonezo. Dar XVIII a. atsitiktinai iš aliejaus, kiaušinių, acto ir druskos suplaktu padažu esame įpratę gardinti ne tik kiaušinių, bet ir žuvies, mėsos patiekalus, daržovių salotas. Tačiau nereikėtų pamiršti, kad tai vienas kaloringiausių maisto produktų.

Kokybė priklauso nuo aliejaus ir kiaušinių kiekio
Valgomajame šaukšte neriebaus majonezo yra apie 80 kilokalorijų, o 80 proc. riebumo – net 232 kilokalorijos, nes į pramoniniu būdu gaminamo padažo sudėtį įeina augalinis aliejus, kiaušiniai ar jų produktai, pieno produktai, cukrus. Taip pat dedama druskos, garstyčių, acto, maisto priedų ir vandens.

 


ev-liwe-well

ipsen-forlax

aconitum_kriomega_2014_16-17sav





Ieškomiausių TOP 5







Naudingos nuorodos