vaistai.lt
Gydytojas griauna mitus apie kojų venų varikozę
Venų varikozė, paprastai dar vadinama venų išsiplėtimu, dažnam asocijuojasi su kūno estetika, tačiau retas susimąsto, kad tai kur kas gilesnis ir net gyvybei pavojingas sutrikimas. Medicinos diagnostikos ir gydymo centro gydytojas kraujagyslių chirurgas Nerijus Bičkauskas pastebi, kad venų varikozę ir jos gydymo būdus tegaubia įvairūs mitai, todėl į chirurgų rankas vis dar neretai patenka jau užleisti ir pavojingi ligos atvejai. Taigi specialistas apžvelgia dažniausiai girdimus pacientų įsitikinimus apie šią ligą ir jos gydymą.
Šiemet dvigubai daugiau registruotų hepatitų - dominuoja lėtiniai C hepatitai

Užkrečiamųjų ligų ir AIDS centro duomenimis, per aštuonis šių metų mėnesius užregistruoti  184 susirgimai hepatitais ir tai, lyginant su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, beveik pustrečio karto daugiau (2,5 k. arba 74 atvejai 2018 m. per  8 mėnesius).

SAM: fizinis aktyvumas mokyklose būtinas ne dėl pažymio
Siekiant keisti jaunimo požiūrį ir juos labiau sudominti fiziniu aktyvumu, tobulinamas fizinio aktyvumo organizavimas. Jis turėtų tapti patrauklesnis ir įdomesnis, labiau įtraukiantis jaunuolius ir jų artimuosius. Tuo tikslu jau nuo šių mokslų metų bus vertinamas mokinių fizinis pajėgumas ir pagal tai bus parenkami individualūs fizinio aktyvumo būdai. Toks vertinimas taikomas ir užsienyje.
Elektronikos pavojai: nuo žalingų bangų iki pažeistų nykščių sąnarių
Kasdien ir be saiko naudodami elektronikos prietaisus ir tą patį leisdami daryti savo vaikams, rizikuojame savo ir vaikų sveikata. Elektronikos įranga gali mums pakenkti per elektromagnetines bangas, ji gali paveikti mūsų organizmo ląsteles, skeleto ir raumenų sistemą, regėjimą, nervų sistemą, psichiką, miego kokybę ir netgi nykščių sąnarius.
5 priemonės, kurių rudenį privalu turėti savo kosmetinėje
Prasidėjus šaltajam rudens sezonui, daugelis stengiasi išvengti niūrios nuotaikos ir renkasi ryškias aprangos bei makiažo detales, kurios praskaidrintų nuotaiką. Vis dėlto svarbu nepamiršti ir priežiūros priemonių, nes besikeičiantys ir vis labiau žvarbėjantys orai yra kenksmingi mūsų grožiui ir sveikatai.
Mokslininkai surado dar vieną būdą, kaip sumažinti infarkto ir insulto riziką: 3462 žmonių tyrimas ir popiečio miegas bent du kartus per savaitę
Žmonės miega kartą per parą. Tai - mums visiems įprastas režimas, nors visi supranta, kad kadaise buvo tikrai ne taip. Anksčiau žmonės savo miego laiką paskirstydavo plačiau, dažniau guldavosi pokaičio miegui. Naujas Šveicarijoje atliktas tyrimas rodo, kad ir dabar reikėtų taip daryti.
 
Ieškomiausių TOP 5



Naudingos nuorodos