vaistai.lt
Streso valdymas fiziniu krūviuStresas yra neišvengiama gyvenimo dalis. Dauguma žmonių kasdien patiria stresą, kuris neabejotinai daro įtaką jų gyvenimui ir jo kokybei. Visiškai išvengti streso beveik neįmanoma, tačiau galima išmokti patiriamą stresą ar/ir jo pasekmes valdyti. Žmonės su stresu tvarkosi įvairiai: kalbasi su draugais, šeima, medituoja, miega, žiūri filmus ar serialus, valgo, klausosi muzikos ir t. t.. Visos šios strategijos veiksmingos, tačiau dauguma sveikatos priežiūros specialistų pastaruoju metu dažniausiai rekomenduoja fizinį krūvį, kaip vieną efektyviausių ir paprasčiausiai įgyvendinamų streso valdymo priemonių.
daugiau
Tinkleliai nuo vabzdžių – genialiai paprastas ir nepralenkiamas išradimasŠylant orams vis dažniau norisi pabūti namuose ar kaimo sodyboje, pasimėgauti ramybe ir artimųjų kompanija. Tačiau lauko temperatūrai pakilus aukščiau, padidėja ir vabzdžių kiekis, trukdantis džiaugtis ramiais vasaros vakarais. Ši problema ypatingai sena, ir priemonių jai įveikti sukurta išties daug – nuo purškiamų vabzdžius atbaidančių priemonių iki tinklelių, montuojamų ant lango rėmo. Pastaroji priemonė – ypatingai patogi ir efektyvi.
daugiau
Durns darbs įsitempus į kiaurą krepšį mėtytiIr kas tas negudrus buvo, katras tokį darbą sugalvojo – kiauran krepšin daiktus mėtyt? Būtų tas krepšys užsiūts, bent jau matytųs rezultatai, įmetei bulvikę, ir matai ką turi. Vo dabar kiaurai viskas. Šitatai viens žmogus skambina, ar nežiūriam krepšinio. Kokia kova, kokia įtampa, juk finalas, sako. Sakau – jee, nier kuo žiūriet, kon tik bulbes iš krepšių į vagas išmėtėm, vo čia tai tikra įtampa buva, žaibinė – perkūnija trankies, liūtis lija, baisu buvo, kad į pakaušį ar šiknon karts netrenktų. Marškinius paskiau ramiai viedavom. Bulbės vaguos gul, įtampa nuslūgus.
daugiau
Saulė išryškino apgamus: kada dėl jų reikėtų sunerimti?Kaitri vasaros saulė kartais tampa ir pikčiausiu odos priešu. Ir nors gražiai įdegusio žmogaus įvaizdis tebėra populiarus, į specialistų perspėjimus apie galimas skaudžias saulės pasekmes tikrai verta atsižvelgti ir pasisaugoti. Ypač tai aktualu turintiems šviesą odą, plaukus ir gana daug apgamų. „Saulė suteikia puikią terpę naujų apgamų atsiradimui, todėl mėgavimosi jos spinduliais laiką labai svarbu kontroliuoti ir tuo nepiktnaudžiauti. Ultravioletiniai saulės spinduliai taip pat skatina apgamų didėjimą, kitus neigiamus pokyčius“, – teigia „Eurovaistinės“ vaistininkė Regina Molotkova.
daugiau
Ar žinai, kad... riebalai yra skirtingi. Kokių mums reikia?Įprasta manyti, kad riebalai – blogis, kuris ne tik gadina mūsų išvaizdą, bet ir kenkia sveikatai. Tačiau ar žinote, kad riebalai – viena iš pagrindinių mūsų organizmo maisto medžiagų, ir jie mums būtini? Tačiau ne vienodais kiekiais. Sveikatos apsaugos ministerija (SAM) bei Sveikatos mokymo ir ligų prevencijos centro (SMLPC) mitybos specialistai pataria kaip pasirinkti sveikatai naudingesnius riebalus.
daugiau
Kosmetika su vitaminu C: pagrindinis jos priešas – saulėVisi žino apie stebuklingą vitamino C poveikį organizmui ir imuninei sistemai. Jis padeda palaikyti sveiką kaulų ir dantų būklę, stiprina imunitetą ir net reguliuoja kraujo spaudimą. Tačiau net ir nuosekliai vartojant maisto produktus ar papildus su šiuo vitaminu, odai jo tenka mažiausiai. O būtent šio vitamino labai reikia toms, kurios skundžiasi pavargusia ir papilkėjusia oda.
daugiau
Keliautojas pataria: vasarą ilgų žygių metu svarbu pasirūpinti pėdomisPrieš leidžiantis į ilgus žygius, pirmiausia derėtų pasirūpinti organizmo ištverme. Pavyzdžiui, kasdien skirti laiko ilgiems pasivaikščiojimams ar triskart per savaitę – bėgiojimui ristele. Tuomet žygio metu keliasdešimt ir daugiau kilometrų per dieną nesukels organizmui šoko. Antra, iš anksto būtina pasirūpinti pėdomis ir kojomis – jei kojos neneša, nepadės ir žygio draugai.
daugiau
Kaip lengvai sumažinti cukraus vartojimą ir išvengti žalos organizmuiApie tai, kad pridėtinio cukraus perviršis kenksmingas žmogaus organizmui, ko gero, girdėjo visi. Tačiau tik retas suvokia, kokį didelį pridėtinio cukraus kiekį iš tiesų suvartoja kasdien. Gydytojos dietologės Jūratės Dobrovolskienės teigimu, nekreipiant dėmesio į maisto produktų sudėtį, pridėtinio cukraus rekomenduojama paros norma kasdien viršijama nuo kelių iki keliolikos kartų. Vis dėlto išvengti žalos organizmui kontroliuojant pridėtinio cukraus vartojimą nėra sudėtinga.
daugiau
Rytų išminties perlai, padėsiantys kitaip pažvelgti į savo gyvenimąStengdamiesi susikurti kokybiškesnį gyvenimą įsisukame į užburtą darbų ir planų ratą. Stresas, liūdesys ir prasta savijauta tampa mūsų kasdieniais palydovais. Nebelieka laiko, o galiausiai ir noro mėgautis dabartimi ir tuo, ką jau turime. Tūkstantmetėse tradicijose slypinti Rytų išmintis skatina kitaip pažvelgti į savo gyvenimą ir siekti harmonijos, kurios taip trūksta šiuolaikiniam žmogui. Laimė - tai ne materialūs dalykai, tai mūsų proto būsena, už kurią esame atsakingi tik mes patys, - teigia Šri Šri Ravi Šankaras.
daugiau
„Sveikas įdegis“ – iš sveikatos žodynų išbrauktas terminasSaule džiaugtis nedraudžiama, tačiau geriau tai daryti pasitraukus į pavėsį. Po žiemos ir vėlyvo pavasario saulės išsiilgusius žmones medikai ragina būti atsargius. Ultravioletiniai spinduliai žmogui – mokslo pripažintas kancerogenas. Todėl užmirškite apie sveikatą neva stiprinančias saulės vonias: terminą „sveikas įdegis“ medikai iš savo žodynų išbraukė, o paskui juos žengia ir mados pasaulis.
daugiau
1 - 10 iš 1788 Pirmas puslapis  Į ankstesnį puslapį  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10  Į sekantį puslapį  Paskutinis puslapis 
 
Ieškomiausių TOP 5



Naudingos nuorodos