vaistai.lt
Daržas ant palangėsPavasaris jau čia. Kasdien vis labiau norisi žalumos. Kodėl gi neužsiauginus prieskoninių žalumynų tiesiog ant palangės? Jie ne tik padailins virtuvės interjerą, bet ir padės paskaninti maistą bei papildys organizme vitaminų atsargas.
daugiau
Laikas gerti sulą!Šis lietuviams nuo seno žinomas gėrimas yra populiarus ir šiandien. Dėl vertingų savybių sulą verta gerti ne tik profilaktiškai, bet ir norint pagerinti sveikatą. Sulą galima leisti iš beržų ir klevų, tačiau vertėtų rinktis vietą, esančią kiek toliau nuo judrių gatvių. Medis negali būti pjaunamas ir gręžiamas giliau nei 3–4 cm, o skylės skersmuo neturėtų būti didesnis nei 2 cm.
daugiau
Sunku atsikelti rytais? Pasinaudokite šiais patarimaisNe paslaptis, kad tie, kurie keliasi anksčiau, nuveikia daugiau, yra energingesni dieną. O pelėdžiukams anksti keltis – tikra kankynė. Visgi galima išsiugdyti šį įprotį, tik reikia žinoti keletą paprastų dalykų.
daugiau
Ar jogurtą įtraukti į sveikų produktų sąrašą?Jeigu jogurto dar nėra produktų, kuriuos jūs laikote sveikais, sąraše, žinokite: jis vertas jame atsidurti. Nesvarbu, kokį jogurtą (natūralų, graikišką, saldintą, su sumažintu riebalų kiekiu) bepasirinktumėte, jogurtas yra maistingas užkandis, aprūpinantis jūsų organizmą kalciu (1 puodelyje yra beveik pusė paros normos), baltymais, taip pat B grupės vitaminais ir mineralais (kaliu, fosforu, magniu).
daugiau
Visame pasaulyje žinoma mitybos specialistė atskleidė, kuo maitintis, kad nesirgtumeMitybos mokslininkė, devynių knygų autorė kanadietė Brenda Davis dvidešimt metų dalija sergantiems sveikatos receptus – dirbdama su klientais ir didelėmis bendruomenėmis ji keičia jų mitybą ir gyvenseną tam, kad šie būtų sveiki ir džiaugtųsi ilgu gyvenimu. Paslaptį, kuo maitintis, kad išvengtume ligų arba susirgę pasveiktume, ji atskleidė ir VLMEDICINA.LT skaitytojams.
daugiau
Žinokite patys ir pasakykite savo vaikams: 5 lengvi gyvenimo būdo pokyčiai, kurie padės mokintis ir pakels IQŽmogus - protingas gyvūnas. Mūsų protas dažnai apsprendžia mūsų vietą visuomenėje ir karjeros sėkmę, todėl visi nori būti kiek įmanoma protingesni. Knygų skaitymas, domėjimasis aplinkiniu pasauliu, naujų įgūdžių įsisavinimas tikrai padeda, bet ar žinojote, kad IQ galima pagerinti ir kur kas keistesniais būdais?
daugiau
Maisto pramonėje turėtų nelikti GMOJAV mokslininkas, žurnalistas ir dokumentinių filmų režisierius Jeffrey Smithas yra aršiausias pasaulyje kovotojas prieš GMO naudojimą maiste. Tarptautiniu mastu įvertinto dokumentinio filmo „Genetikos ruletė – žaidimas mūsų gyvenimais“ autorius važinėja po pasaulį ir pasakoja žmonėms apie genetiškai modifikuotų organizmų, moko, kaip išvengti tokių produktų.
daugiau
Kas jūs – vieversys, pelėda ar balandis? Chronotipas lemia jūsų sveikatą!Vieni žmonės rytais jaučiasi pavargę, o vakare gali atlikti visus per dieną susikaupusius darbus. Kiti – atvirkščiai. Ar žinote, kad būtent jūsų chronotipas lemia sveikatą. Mokslininkai seniai laužo galvas, kuris chronotipas yra pranašiausias, ir dažniausiai prieina prie nuomonės, kad vieversių gyvenimo ritmas yra kur kas palankesnis sveikatai nei pelėdų.
daugiau
Meditacija – veiksmingas būdas pratęsti jaunystęŠuolaikinio gyvenimo palydovai – padidėjęs nerimas, kasdienis stresas – neigiamai veikia sveikatą ir trumpina gyvenimą. Įsisukę į spartų, įtampos kupiną gyvenimo karuselę, nerandame laiko net ramiai kvėptelėti. Posakis „Visos ligos nuo nervų“ jau nebekelia šypsenos. Meditacija – puikus būdas nusiraminti, atsipalaiduoti ir... pratęsti jaunystę.
daugiau
Kinų medicinos mokytoja: „Rūpindamiesi kitais būsite sveikesni“Pagal kinų mediciną žmogaus organizmą sudaro 5 pagrindinės sistemos, kurių kiekviena priklauso vandens, medžio, ugnies, žemės ar metalo stichijoms. Jos viena kitą valdo tarpusavio reguliacijos principu. Su kinų medicinos lektore, profesore Dalia Sekmokiene kalbamės apie tai, kaip pavasarį, medžio stichijos laiku, būti sveikiems.
daugiau
1 - 10 iš 1389 Pirmas puslapis  Į ankstesnį puslapį  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10  Į sekantį puslapį  Paskutinis puslapis 
 

Ieškomiausių TOP 5



Naudingos nuorodos