vaistai.lt
6 žingsniai, kurie padės į gyvenimą žvelgti pozityviai„Kad ir kokia šiandien būtų diena, galite pasirinkti būti laimingesni. Kiekvieną rytą jūs galite atsikelti ir pasiduoti juodų minčių bei visa apimančio negatyvizmo kontrolei arba galite pasirinkti gyvenimą, kuriame optimizmo ir geros energijos būtų kur kas daugiau. Viskas priklauso tik nuo jūsų pačių“, – tikina šeimos terapeutė Andrea Brandt.
daugiau
Moterys atskleidžia, kokie produktai joms suteikia daugiausia energijos ir padeda koreguoti svorįSaldi kava ar šokoladinis batonėlis atrodo yra būtent tai, ko reikia, kad gautume energijos. Tik ta energija kaip greitai gaunama, taip pat greitai ir prarandama, kadangi saldėsiai sparčiai pakelia cukraus kiekį kraujyje, tačiau jis taip pat greitai ir nukrinta.
daugiau
Sąmoningumo technika: 10 žingsnių, kurie pakeis jūsų gyvenimą„Sąmoningumas (angl. mindfulness) leidžia mums aiškiai suprasti, kaip mes nereikalingai patys save kankiname“, – tikina jau 35-erius metus sąmoningumo technikos Didžiojoje Britanijoje mokantis Gary Hennessey, neseniai išleidęs praktinį saviugdos vadovą „The Little Mindfulness Workbook“.
daugiau
Įpročiai ir produktai, kurie padės sudeginti daugiau riebalųNorite sudeginti daugiau riebalų ir pagreitinti medžiagų apykaitą? Keli paprasti patarimai yra būtent tai, ko jums reikia, rašo popsugar.com.
daugiau
Prieš metus tapau vegetare: kaip tai pakeitė mano fizinę būklęSavo istorija dalijasi K. Aleisha Fetters, sveikatos ir fitneso rašytoja bei sertifikuota atletinio pasirengimo trenerė. Pastaruosius metus žmonės ne mažiau kaip 537 kartus manęs klausė, ar vegetarizmo ėmiausi dėl sveikatos. „Oi, tikrai ne“, – visada atsakydavau. Iki praėjusių metų mano pravardė buvo „mėsėdė“. Kauliukus nupoliruodavau neraginama, beveik kiekviename valgyje būdavo mėsos, o šaldiklis būdavo pilnas vištienos krūtinėlės. Be to, kad mėsa man atrodydavo skani, maniau, kad ji būtina norint būti sveika. Maniau, kad mėsa yra gyvybiškai svarbi mano treniruotėms.
daugiau
Norite išeiti iš savo komforto zonos? Išbandykite šiuos žingsniusKą daryti, kad nustotumėte vengti nemalonių situacijų ir išmoktumėte reikiamu metu drąsiai žengti iš savo komforto zonos? Portale „Psychology Today“ pataria elgesio psichologijos profesorius ir knygos „Reach: A New Strategy to Help You Step Outside Your Comfort Zone, Rise to the Challenge, and Build Confidence“ autorius ​Andy Molinsky. Pateikiame jo įžvalgas.
daugiau
Kaip suvaldyti pyktį ir tinkamai jį išreikšti? Pataria psichoterapeutė„Pyktis labai artimai susijęs su kasdienėje aplinkoje mūsų patiriamu stresu ir šiuolaikiniame pasaulyje gyvenančio žmogaus pajautimu, kad savo gyvenimą jis gali vis mažiau kontroliuoti“, – tikina pykčio valdymo psichoterapeutė Isabel Clarke. Portalui healthista.com psichoterapeutė atskleidžia mums žalingus pykčio išreiškimo būdus ir pateikia patarimus, kurie padės išmokti juntamą pyktį suvaldyti bei tinkamai jį išreikšti.
daugiau
Pasipriešinti blogiems įpročiams padės ir cinamonasĮvairūs tyrimai rodo, kad labai stengiantis bet kokie blogi įpročiai gali būti kontroliuojami. „Gintarinės vaistinės“ vaistininkės Jolitos Skinderskienės teigimu, potraukis saldumynams ar nesveikiems užkandžiams dažnai rodo tam tikrų maistinių medžiagų trūkumą, todėl jam pasipriešinti būna taip sunku.
daugiau
Tyrimas: pusės lietuvių gyvenime sportas neegzistuojaPažadas pradėti sportuoti yra vienas populiariausių iš tų, kuriuos sau duodame prasidedant naujiems metams. Visgi tyrimai atskleidžia, kad lietuviai aktyviai gyvensenai vis dar skiria per mažai dėmesio. „Impuls“ iniciatyva atliktos gyventojų apklausos rezultatai rodo, jog visiškai nesportuoja net 53 proc. lietuvių. Bendrovės „Baltijos tyrimai“ atlikta apklausa atskleidė, jog 1–3 kartus per savaitę sportuoja 26 proc. šalies gyventojų. Retai, kelis kartus per mėnesį ar net metus, teigė sportuojantys 11 proc. žmonių. Tik 8 proc. lietuvių sportuoja dažnai, t. y. mažiausiai 4–6 kartus per savaitę.
daugiau
Žiemiška dieta: stipresnis imunitetas ir daugiau energijosŽiemos metu dažnas priauga svorio, nes rankos tik ir tiesiasi į sotų ir riebų maistą. Kaip reikėtų maitintis, kad nepriaugtumėte svorio arba jo atsikratytumėte? Išbandykite žiemos dietą pagal goodhouse.ru. Kuo ši mitybos sistema ypatinga? Organizmo įnoriai apsirūpinti maistinėmis medžiagomis žiemos metu yra visiškai suprantami, kadangi šaltasis sezonas sukelia turbūt daugiausia streso, sunkiau palaikyti šilumos balansą, taip pat sulėtėja ir medžiagų apykaita.
daugiau
1 - 10 iš 1314 Pirmas puslapis  Į ankstesnį puslapį  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10  Į sekantį puslapį  Paskutinis puslapis 
 


Ieškomiausių TOP 5



Naudingos nuorodos