vaistai.lt

Norite mesti socialinius tinklus? Vien atsijungti ir ištrinti programėles neužteksXXI amžiuje priklausomybių sąrašą papildė nauja – priklausomybė nuo socialinių tinklų. Ne visi pripažįsta, kad ją turi, o daug žmonių tiesiog neįžvelgia žalos ar pavojaus tame, kad kasdien po kelias valandas praleidžia socialiniuose tinkluose. Visgi jei jaučiate, kad „Facebook“, „Instagram“ ar „TikTok“ atima per daug jūsų laiko ir dėmesio, vertėtų susimąstyti apie pertrauką, o gal net visišką jų atsisakymą. Taip nusprendus, kaip ir kitų priklausomybių atveju, vertėtų žinoti kelias taisykles.

daugiau

Kamuoja nerimas ir stresas: kas padės pasijusti ramiau?Daugeliui žmonių pandemijos laikotarpiu pasireiškė ryškesni nei įprastai nerimo ir streso požymiai. Kaip suvaldyti stresą? Laiku valgykite, miegokite. Pasak „Camelia“ vaistininko Sauliaus Gečio, žmogaus organizmas patiria stresą, kai nesilaikoma dienos režimo, todėl patartina kasdien tuo pačiu metu keltis, eiti miegoti ir valgyti. S. Gečys akcentuoja, kad svarbu valgyti tris kartus per dieną – nepavalgius pusryčių smegenims ima trūkti gliukozės, energijos, mažėja darbingumas.

daugiau

Sveikesnio gyvenimo receptai: kaip desertuose pakeisti cukrų?Sausis – mėnuo, kai visi dar turime entuziazmo tesėti sau duotus naujų metų pažadus. Viena sričių, kurios naujų metų pažadai beveik niekada neaplenkia – saldumynų ir desertų vartojimas. Visgi visuotinai sutariama, kad radikaliai keičiami įpročiai retai kada atneša norimą rezultatą, todėl pokyčių patariama imtis palaipsniui. Pavyzdžiui, neatsisakant skanėstų, mažinti pridėtinio cukraus kiekį juose.

daugiau

Meksikietiškos virtuvės perlas gvakamolėŠių metų maisto tendencijos rodo, kad užkandžiai neapleidžia populiarumo pozicijų. O kad jie būtų sveikesni, būtina atsirinkti ne tik skanius, bet ir organizmui palankius produktus. Vienas iš pasirinkimų – šiuo metu itin pasaulyje išpopuliarėjusi meksikietiškos virtuvės karalienė gvakamolė.

daugiau

Trys sveikų kokteilių receptai organizmui stiprintiSiekiant, kad metai prasidėtų prasmingai ir eitųsi sklandžiai, juos pradėti verta nuo sveikatos stiprinimo – susikurti mažus dienos ritualus, kurie padėtų pagerinti savijautą. Pavyzdžiui, dieną pradėti galite daržovių ir vaisių kokteiliais, kurie aprūpins būtinais vitaminais ir suteiks energijos.

daugiau

Parengtos rekomendacijos padės išvengti kaulų ir raumenų sistemos sutrikimųHigienos instituto Profesinės sveikatos centro specialistai parengė metodines rekomendacijas apie rizikos vertinimo ir valdymo priemones, susijusias su kaulų ir raumenų sistemos sutrikimų prevencija. Tikimasi, kad šios rekomendacijos padės darbdaviams kurti ir palaikyti tvarią darbo aplinką.

 

daugiau

Pažadas 2021-iesiems – atsikratyti žalingų įpročių53 proc. apklaustųjų socialiniame tinkle sako, kad kitais metais ketina atsikratyti žalingų įpročių, - skelbiama pranešime žiniasklaidai. Pasak „Eurovaistinės“ vaistininkės Jovitos Juodsnukytės, prie žalingų įpročių dažniausiai priskiriamas rūkymas, per dažnas užkandžiavimas nesveikais produktais, mažas fizinis aktyvumas, lošimas ar kiti sveikatai neigiamą įtaką darantys įpročiai.


daugiau

Fejerverkai – ir šventinės ugnys, ir grėsmės užtaisasŠventinę nuotaiką kuriantys  fejerverkai prišaukia bėdų ir žmogui, ir gyvūnams, užteršia orą ir aplinką, įspėja Aplinkos ir Sveikatos apsaugos ministerijos. Naujųjų metų naktį šaudomi fejerverkai ir petardos ne tik gali sunkiai sužaloti – kartu jie sukelia pavojų vaikams ir senjorams, kenkia širdies ir kvėpavimo takų ligomis sergantiems žmonėms. Fejerverkų ir petardų padaryti sužalojimai itin pavojingi ir sunkiai gydomi.


daugiau

Psichologė: šventės – iššūkis psichologinei sveikatai2020-ieji tapo sudėtingu ir sunkiai nuspėjamu laikotarpiu. Taip pat ir didžiosios metų šventės – šiemet jos persipynusios su nežinomybe, judėjimo ribojimais ir susirūpinimu šeimos narių sveikata. Psichologė psichoterapeutė Irena Masiulienė įspėja, jog šiuo laikotarpiu kaip niekada svarbu tarpusavio palaikymas ir prisitaikymas prie esamų sąlygų, rūpinimasis savo artimu, nors ir per atstumą.

daugiau

KTU mokslininkė Milda Pukalskienė: kurias daržoves rinktis Kalėdiniam stalui – konservuotas ar šviežias?Pasaulio sveikatos organizacija (PSO) rekomenduoja, kad suaugusiam žmogui kasdien reikėtų suvartoti apie 400 – 420 g šviežių vaisių ir daržovių, daržovės turėtų sudaryti 60 – 70 proc. šio kiekio. Tačiau apklausų duomenimis, lietuviai šviežių vaisių ir daržovių suvartoja per mažai – remiantis Sveikatos apsaugos ministerijos duomenimis, vidutiniškai tik apie 250 g.

 

daugiau
1 - 10 iš 2231 Pirmas puslapis  Į ankstesnį puslapį  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10  Į sekantį puslapį  Paskutinis puslapis 
 

    

Ieškomiausių TOP 5




Naudingos nuorodos