vaistai.lt
Kokius lietuviškus maisto produktus grąžinti į dienos racioną 2019 metais?Kale kopūstai, goji uogos, chia sėklos – supermaisto titulą užsitarnavę tolimų šalių produktai, kuriuos pamėgo ir lietuviai. Tačiau mitybos specialistai teigia, kad šiuo metu tendencijos po truputį keičiasi vietinių ūkininkų naudai – į madą grįžta sezoniniai, gimtoje šalyje užauginti ekologiški produktai. Kokius primirštus lietuviškus produktus turėtume grąžinti į dienos racioną?
daugiau
Trys didžiausi sveikos šypsenos priešaiGerai dantų būklei palaikyti ir sveikai šypsenai užtikrinti svarbi ne tik kasdienė burnos higiena, kruopštus valymas, bet ir viso organizmo stiprumas. Tad, nuskilus danties kampučiui, tikrai ne visada reikėtų kaltinti kietus maisto produktus – gali būti, kad jūsų dantys nusilpo dėl mineralų trūkumo. Neretai prastą būklę dar paaštrina ir netinkamai pasirinktos burnos higienos priemonės ar net maisto kramtymo įpročiai.
daugiau
Laktozės netoleravimas: kaip išmokti gyventi be pieno produktųSuprastėjęs virškinimas, veido paburkimas ir nuolatinis pilvo pūtimas klaipėdietę Agnę paskatino peržiūrėti savo mitybą. Paaiškėjo, kad Agnė – viena iš maždaug trečdalio Lietuvos gyventojų, netoleruojančių laktozės. Agnės organizmas negamina pieno cukrų (laktozę) skaidančio fermento – laktazės, todėl bet koks pieno produktas jai sukelia nemalonius pojūčius.
daugiau
Kai vitaminas D gali tapti tikru nuodu: kada tai įvyksta ir ką reikia žinotiApniukusiu oru reikiamo kiekio saulės mūsų klimate gauti neįmanoma, tad saulės atsargas specialistai pataria kaupti vartojant vitaminą D – vieną svarbiausių elementų fizinei organizmo būklei ir emociniam komfortui. Nors skaičiuojama, kad šio vitamino trūkumą patiria net 90 proc. suaugusiųjų, sveikatos ekspertai perspėja, kad įmanomas ir perdozavimas – mat lengviausiai mūsų klimato gyventojams prieinamas vitamino šaltinis yra maisto papildai, kuriuos, vartojant neatsakingai, galima rimtai sau pakenkti, rašoma pranešime spaudai.
daugiau
Seimui teikiamas patobulintas 2019 metų Privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžetasArtėjant gražiausioms metų šventėms, skubame pasirūpinti jų planavimu ir dovanomis. Prieššventiniu laikotarpiu televizijoje ir socialinėse medijose jau tapo įprasta matyti laimingus ir besišypsančius žmones. Vis dėlto džiaugtis pavyksta ne visiems – kai kuriems šis periodas neretai sukelia nerimą ir įtampą. Kaip atpažinti savo jausmus ir neleisti jiems aptemdyti minčių per šventes, pataria gydytoja psichiatrė Tamara Kuntelija-Plieskė.
daugiau
Šildančios arbatos padės nesusirgti, o susirgus greičiau pasveiktiŽiemai už lango vis drąsiau alsuojant šalčiu, neišvengsime ir nuolatinių jos palydovų – peršalimo, slogos, skaudančios gerklės, įvairiausių virusų. Jei organizmas dar tik siunčia pirmuosius blogos savijautos signalus, dažnai gali pagelbėti stebuklingas puodelis šildančios arbatos. Net jei jaučiatės gerai, arbata su vaistiniu poveikiu pasižyminčiomis medžiagomis saugos jūsų organizmą kaip profilaktinė priemonė nuo peršalimo ir kitų infekcijų.
daugiau
Saulės atsargos mūsų organizme: kaip kaupti ir ar įmanoma persistengtiApniukusiu oru reikiamo kiekio saulės mūsų klimate gauti neįmanoma, tad saulės atsargas specialistai pataria kaupti vartojant vitaminą D – vieną svarbiausių elementų fizinei organizmo būklei ir emociniam komfortui. Nors skaičiuojama, kad šio vitamino trūkumą patiria net 90 proc. suaugusiųjų, sveikatos ekspertai perspėja, kad įmanomas ir perdozavimas – mat lengviausiai mūsų klimato gyventojams prieinamas vitamino šaltinis yra maisto papildai, kuriuos, vartojant neatsakingai, galima rimtai sau pakenkti.
daugiau
Trintos daržovių sriubos: ir skanu, ir sveikaAtvėsus orams, vis dažniau norisi pasilepinti karštais, tačiau nesudėtingais patiekalais. Tam puikiai tiks sriubos – skanios ir kvapnios, atskleidžiančios pačius gardžiausius skonius. Sušildykite savo namus išmėgindami originalius trintų sriubų receptus.
daugiau
7 mąstymo įpročiai, kurie nėra teisingi, bet daro įtaką savijautaiNepaisant patirčių, amžiaus ar statuso, visus žmones retkarčiais aplanko mintys, kurios ne visada atspindi realią situaciją, ne visada yra teisingos, bet sukelia nemalonius jausmus. Dažniausiai jausmus kelia ne tik tam tikra situacija, bet ir tai, kaip mes tą situaciją suvokiame, ką apie ją galvojame. Tad mes ne tik stengiamės dėl savęs, bet ir kartais patys sau sutrukdome.
daugiau
Nėščiųjų atmintinė: kodėl reikia vengti sūrio ir kada jau nepatartina keliauti?Besilaukiančios moters dėl į pasaulį ateinančios naujos gyvybės laukia nemaži gyvenimo pokyčiai. Keičiantis kūnui ir moters savijautai, svarbu keisti ir kitus kasdienius įpročius, labiau rūpintis savo bei vaisiaus sveikata, taip pat atsižvelgti į gydytojo rekomendacijas. Plačiau apie tai, kas svarbu nėštumo laikotarpiu, kodėl reikia vengti tam tikro sūrio rūšių, kaip pasirinkti sportines veiklas ir kaip tinkamai susiplanuoti keliones, pasakoja Elina Žurman, klinikos „Motina ir vaikas“ gydytoja akušerė ginekologė.
daugiau
1 - 10 iš 1851 Pirmas puslapis  Į ankstesnį puslapį  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10  Į sekantį puslapį  Paskutinis puslapis 
 
Ieškomiausių TOP 5



Naudingos nuorodos