vaistai.lt
Kokius stebuklus gali padaryti jūsų bamba?Bamba reiškia mūsų gyvenimo pradžią, pradinį tašką, nuo kurio viskas prasidėjo. Beje, ji gali padėti jums tapti sveikesniems ir gražesniems. Pabandykite kai kuriais aliejais patepti savo bambą. Nustebsite pajutę rezultatą. Nors gali skambėti keistai, bamba yra labai svarbi žarnynui ir visai bendrai sveikatai. Žarnynas žinomas kaip antrosios smegenys ir turi įtakos neuronams, nervams, kurie tiesiogiai susiję su smegenimis, didžiosiomis arterijomis ir hormonais. Bamba yra žarnyno centre, todėl turi įtakos vidinei sveikatai ir mūsų gyvybingumui.
daugiau
Tinklaraščio apie bėgimą autorius: pradedantiesiems bėgioti su grupe yra efektyviauNe vienam susižavėjusiam ir užsidegusiam bėgimo virusu bėgikui naujokui entuziazmas dingsta jau po kelių treniruočių ir baigiasi nubėgus vos kelias dešimtis kilometrų. Tiems, kurie bandė bėgioti tik vieni ir šio užsiėmimo po kelių bandymų atsisakė, patariama pabandyti bėgti su grupe.
daugiau
Klaidos, kurias daro moterys, sulaukusios 40-iesNeretai moterys, įkopusios į penktą dešimtį, mano, kad nebe laikas puoštis, kad jų džiaugsmingiausias gyvenimo etapas jau praėjo. Taip mąstydamos jos labai klysta ir, beje, kenkia sau. Kokias klaidas daro moterys, sulaukusios 40-ies?
daugiau
Kuriose pasaulio jūrose plaukioja daugiausia omega 3Omega 3 riebalų rūgščių nauda mūsų organizmui neabejojama. Europos kardiologų draugija šias polinesočiąsias riebalų rūgštis, kurių organizmas pats negamina, išskiria kaip ypač svarbias mūsų sveikatai, visų pirma – širdies ir kraujagyslių ligų prevencijai. Vis dėlto mažai kas žino, kiek ir kokių produktų turėtume suvalgyti, kad mūsų kūnas kasdien gautų pakankamai omega 3.
daugiau
„Judėk sveikai“ ambasadorės Lina ir Ramunė: „Čia ne tik sportuoji, bet ir sutinki bendraminčių“Lygiai prieš savaitę nemokamų treniruočių projektas „Judėk sveikai“ atidarė vasaros sezoną, kurio metu visos treniruotės vyks gryname ore, o užsiėmimų tvarkaraštis pasipildė senjorų, jogos, bokso bei kūno stiprinimo treniruotėmis. Šia proga projekto organizatoriai pakvietė jau seniau treniruotėse dalyvaujančius kauniečius tapti „Judėk sveikai“ ambasadoriais ir pasidalinti savo istorijomis.
daugiau
Ką vertėtų žinoti apie priemones vabzdžiams atbaidyti?Šiltuoju metų sezonu žmonės tampa uodų, mašalų ar erkių maisto šaltiniu. Norint išvengti šių gyvių įkandimo ir galimų sunkių to pasekmių, naudojamos priemonės (repelentai), atbaidančios vabzdžius. Vabzdžius atbaidančios priemonės yra įvairios. Tai gali būti tepalai, kremai, purškiamos priemonės, pieštukai arba garuojantys prietaisai, efektyviausiai veikiantys nuo 15 minučių iki 10 valandų (dažniausiai 4–6 valandas), - rašoma Nacionalinio visuomenės sveikatos centro prie Sveikatos apsaugos ministerijos Vilniaus departamento pranešime žiniasklaidai.
daugiau
Medicinos pasaulyje šlovinamas daržo karalius pomidorasKad ir kaip laikui bėgant kistų mitybos gairės, vienas dalykas nesikeičia metų metus. Paklausite, koks. Ogi faktas, kad daržoves valgyti sveika. Nors egzistuoja daugybė spalvingų ir naudingų daržovių, šiandien mūsų akiratyje – pomidoras. Daržo karaliaus sudėtis be galo gausi, kaip ir jo sudėtyje esančių medžiagų nauda sveikatai. Štai flavonoidas zeaksantinas gali padėti išvengti senatvinės akių ligos – geltonosios dėmės.
daugiau
Akupresūra: spausdami tinkamą taškelį galite pagerinti savijautą ir sveikatąSenosios kinų medicinos atstovai sako, kad visos ligos ir negalavimai atsiranda tada, kai sutrinka mūsų gyvybiškosios energijos tėkmė ir penkių žmogaus elementų – metalo, vandens, žemės, ugnies bei medžio veikla. Kad atkurtume pusiausvyrą ir sugrąžintume sveikatą, pasitelkime akupresūrą.
daugiau
Sveikatos teikiančios laukinės žolėsPavasaris džiugina žiedais ir kvapais, o organizmui tai – laikas, kai pradeda stigti įvairių medžiagų. Jėgas atgauti ir sustiprėti padės piktžolės. O valgyti galima kone visas: balandas, barborytes, gysločius, dilgėles, kiaulpienes ir kitas. Pavasarį mūsų maiste labai sumažėja vitaminų teikiančių maisto atsargų – daržovės jau baigiasi, vaisių dar nėra, šaldytų uogų atsargos taip pat išsekusios.
daugiau
8 veiksmingi būdai, padėsiantys atsisakyti saldumynųŠokoladas, bandelės, saldainiai, sausainiai – pagundos tyko visur. Kaip prieš jas atsilaikyti, klausinėja ne vienas. Žinoma, jei saldumynams neatsispiriate tik kartą, nieko tokio, bet jei tai kartojasi nuolatos, reikėtų susimąstyti. Visgi potraukį saldumynams galima sumažinti pasitelkus įvairius būdus.
daugiau
1 - 10 iš 1458 Pirmas puslapis  Į ankstesnį puslapį  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10  Į sekantį puslapį  Paskutinis puslapis 
 

Ieškomiausių TOP 5



Naudingos nuorodos

Kontaktai
Skaitos kompiuterių servisas UAB
Farmacinių informacinių sistemų skyrius
K.Petrausko 19A, Kaunas
tel: (8~37) 330 220

vaistai.lt facebooke