vaistai.lt

Sveikos ir tvarios mitybos rekomendacijos1. Valgykite įvairų maistą. Nė vienas maisto produktas neturi visų reikiamų maistinių medžiagų ir pakankamo jų kiekio, todėl didesnė tikimybė, kad gausite visko, ko reikia, ir pakankamais kiekiais, bus tada, jeigu valgysite įvairų maistą. Dažniau rinkitės augalinės kilmės maistą. Augaliniuose produktuose yra vitaminų, mineralinių ir skaidulinių medžiagų, flavonoidų, fenolių, fitosterolių ir kitų sveikatai palankių medžiagų, kurių nėra arba yra mažai gyvūniniuose produktuose.


daugiau

Mažai judantiems biurų darbuotojams trumpėja raumenys ir formuojasi kupraSporto treneriai pastebi, kad vis daugiau žmonių skundžiasi nugaros skausmais, kurių priežastis dažnu atveju yra paprasčiausias judėjimo trūkumas. Biurų darbuotojų, kurie turi galimybę sportuoti darbe, ne tik fizinė sveikata, bet ir efektyvumas ir produktyvumas yra didesnis. Be to, jie jaučiasi emociškai stabilesni, rodo moksliniai tyrimai.

 

 

 

daugiau

Vaikščiojimas basomis – nemokamas pėdų masažas: kaip basomis vaikščioti taisyklingaiVaikščiojimą basomis galima būtų pavadinti savotiška modernaus gyvenimo prabanga. Nuo pirmųjų žingsnių esame lengvai „įkalinami“ avalynėje, mūsų pėdos palaipsniui prisitaiko prie tokių sąlygų, o basomis dažniausiai vaikštome vos keletą dienų per metus, ilsėdamiesi prie jūros ar ežerų.

 

 

 

daugiau

Trys patiekalų idėjos vaikams, kurios pradžiugins Rugsėjo 1-ąjąRugsėjo 1-oji – ne tik mokslo bei žinių, bet ir maisto šventė, kurią, grįžus po iškilmių mokykloje, vaikams galima suruošti namų virtuvėje. Todėl lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ Maisto gamybos departamento vadovė Brigita Baratinskaitė pranešime žiniasklaidai ragina šeimas šią progą smagiai paminėti drauge ir pasigaminti skanių bei sveikų skanėstų.


 

 

 

daugiau

Sumuštinių sezonas prasideda – 3 gardūs receptai į darbą ir mokykląPandemijos metu žmonės grįžo prie naminio, paprasto, lengvai bei greitai paruošiamo maisto, todėl klasika tapęs sumuštinis atrandamas iš naujo. „Šiandien populiarėja sotesni sumuštiniai, kurie iš tikrųjų sušildys ir pamaitins, o ne tiesiog atrodys gražiai socialiniuose tinkluose.


 

 

 

daugiau

Ežiuolė: nuo empirinio panaudojimo iki modernių fitoterapijos priemoniųPastebėta ir moksliniais tyrimais pagrįsta, kad visų užkrečiamųjų ligų, epidemijų, pandemijų atvejais nesuserga arba lengvai serga asmenys, kurių stipri imuninė sistema. Apie rausvažiedę ežiuolę ir jos galią stiprinti imunitetą pranešime žiniasklaidai pasakoja šioje srityje mokslinius tyrimus vykdanti ir šiemet garbingą apdovanojimą – nusipelniusio Lietuvos sveikatos apsaugos darbuotojo vardą – pelniusi Vytauto Didžiojo universiteto Botanikos sodo Mokslo skyriaus Vaistinių ir prieskoninių augalų mokslo sektoriaus vedėja prof. habil. dr. Ona Ragažinskienė.

 

 

daugiau

Maisto ekspertė pataria, kaip pasigaminti sveikesnę uogienęKaip manote, ar galima pagaminti uogienę be cukraus? Ne tik galima, bet ir rekomenduotina. Pakeitę cukrų kitais natūraliais priedais ne tik mėgausitės sveikesne, bet ir skanesne bei kvapnesne uogiene. Ką į puodą dėti vietoje cukraus ir kokias uogas pasirinkti – pranešime žiniasklaidai patarimais dalijasi maisto ekspertė.


daugiau

Prieskonių gidas: kas labiausiai tinka įvairiems mėsos patiekalams?Mėsos patiekalų mėgėjai žino, kad tinkamai parinkti prieskoniai ne tik suteikia mėsai minkštumo, bet ir gali sukurti išties unikalų skonį. Tačiau kaip žinoti, kokiais jų geriausia gardinti skirtingos rūšies mėsos patiekalus?


daugiau

Kokią žalą odai daro rūkymas: sužinojus iškart norėsis mestiRūkymas – įprotis, apie kurio žalą sveikatai žino visi, tačiau vis dar didelė dalis sunkiai šio įpročio atsikrato. Jeigu vidinė žala organizmui nėra pakankama priežastis mesti šį žalingą įprotį, galbūt paskatins supratimas apie žalą mūsų išvaizdai.

daugiau

Trys jogurtų rūšys – lengviems ir gaiviems desertamsJogurtas vieniems žmonėms - mėgstamiausias pusryčių maistas, o kiti renkasi jį lengvai vakarienei, tačiau šis pieno produktas puikiai tinka ir gardiems desertams. Yra trys jogurtų rūšis, iš kurių galima pasigaminti sveikus ir gaivius desertus.

daugiau
1 - 10 iš 2168 Pirmas puslapis  Į ankstesnį puslapį  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10  Į sekantį puslapį  Paskutinis puslapis 
 

    

Ieškomiausių TOP 5






Naudingos nuorodos