vaistai.lt
Vytis Zabulėnas: „Vienokio maisto reikia pensininkui ir kitokio nėščiajai“Vytis Zabulėnas – Lietuvos jogos asociacijos steigėjas ir pimininkas, rytų gimnastikos ir kovos menų treneris, Lietuvos karatė sunkaus svorio čempionas, VšĮ „Kauno jogos studija“ įkūrėjas ir direktorius, tarptautinių ir Lietuvos jogos seminarų, projektų organizatorius ir vykdytojas. Sportuojantis visuomenės veikėjas mielai sutiko pasikalbėti ir prisidėti prie projekto „Aš – už sveiką Lietuvą“.

Domisi nuo pat vaikystės
Joga ir kovos menų sportu Vytis sako susidomėjęs dar visai vaikystėje. „Būdamas 5 metų, kino teatre pirmą kartą pamačiau filmą apie jogus. Rodė jų daromus pratimus, kaip jie stovėjo ant galvos. Tai mane sužavėjo, todėl tiesiog „beždžioniavau“ visus matytus pratimus.

daugiau
Augalo sėklos – pagalba „šąlančiam“ šiuolaikiniam žmoguiDanutė Kunčienė, Žolinčių akademijos vadovė, sako, kad baigiantis rudeniui ir ruošiantis žiemai, metas pastiprinti organizmą. Tam ji siūlo pasitelkti augalo sėklas. Liaudies medicinos ekspertas, vaistininkas Virgilijus Skirkevičius įsitikinęs, kad augalo sėklose esanti šiluma reikalinga vis labiau „šąlančiam“ šiuolaikiniam žmogui. Prof. Algimantas Kirkutis teigia, jog iš sėklų pagaminti patiekalai praeityje buvo dažni ant lietuvių valgių stalo.
daugiau

Rebefingas – norintiems gyventi geriauPatekę į nemalonią padėtį, dauguma mūsų imame nervintis, o nemalonius išgyvenimus esame linkę paslėpti giliai viduje. Taip lašas po lašo organizme prisikaupia neigiamos energijos. Visgi šio nemalonaus balasto galima atsikratyti. Ir nesunkiai – tereikia išmokti taisyklingai kvėpuoti.

Kvėpavimas atspindi vidinę būseną
Sąmoningas energinis kvėpavimas arba kitaip, rebefingas – nepaprastai veiksminga kvėpavimo technika.

daugiau

Prasta nuotaika signalizuoja ligą?Sako, nuotaikos svyravimai – puikus rodiklis sumaniam gydytojui, dar neatlikus tyrimų, bylojantis apie vieną ar kitą sveikatos sutrikimą. Taigi pasidomėkite, ką galėtų reikšti lyg vandenyno potvyniai ir atoslūgiai banguojančios jūsų nuotaikos.

Kaip veikia laimės mechanizmas
Pasak specialistų, mūsų nuotaiką labiausiai veikia du hormonai: serotoninas ir endorfinas.

Serotoninas
Tiems, kuriems šio hormono netrūksta, paprastai švyti iš laimės. Be to, mokslininkų nustatyta, kad šis hormonas taip pat saugo ir nuo vėžio.

daugiau

Mankšta, kuriai nereikia laikoKiekviena savo figūra besirūpinanti moteris norėtų, kad tas rūpestis atimtų kuo mažiau laiko ir pastangų. Taip ir bus, jei, užuot gaišusi laiką sporto salėje, judėsite kiekvieną laisvą minutę!

  • Vos nubudusi gerai išsirąžykite ir pasimankštinkite net neišlipusi iš lovos. Gulėdama ant nugaros pakelkite tiesias kojas 10–15 cm nuo čiužinio, kad įsitemptų pilvo presas. Laikykite, kiek pajėgsite, paskui atsipalaiduokite.
  • Susiruošusi paskaityti knygą ar žurnalą atsigulkite ant pilvo, sulenkite kojas per kelius ir kilstelkite dubenį. Pakartokite bent 10 kartų.
daugiau
Corewellness programa – nemokama mankšta moterimsProfesorės, kūno lavinimo specialistės ir fizioterapeutės Kari Bø sukurtas PELVICORE Technique mankštos metodas yra paprastas, pratimus atlikti nesudėtinga, o nauda – milžiniška ir pastebima jau po kelių savaičių. Specialus mankštos ir fizioterapijos pratimų kompleksas yra skirtas įvairių amžiaus grupių ir fizinio pasirengimo moterims. PELVICORE Technique mankšta prilaiko kūno korpusą, stiprina tarpvietės raumenis, gerina laikyseną, judėjimą ir kūno kontrolę, didina seksualinį komfortą. Pratimus galima atlikti ne tik gulint ant grindų, bet ir stovint ar sėdint – jie bus tokie pat veiksmingi, tad moters amžius ar fizinis pajėgumas nėra svarbu.
daugiau

Nuo kokio maisto jaučiamės pavargę?Greičiausiai ir patys pastebėjote, kad nuo vienų maistų produktų jaučiatės lyg ant sparnų, o štai kiti sukelia snaudulį, mieguistumą, slopina ir pan. O jei dar po akimis atsirado pajuodę maišeliai ir nepadeda net makiažas, laikas atidžiau pažvelgti į savo mitybą.

Druska. Šiek tiek druskos tikrai nekenkia ir netgi sveika. Tačiau jei jos nuolat suvartojate daugiau negu rekomenduojama (dienos norma – apytiksliai 5 g – 1 nubrauktas arb. šaukštelis) ir dargi geriate mažai vandens, tai gali grėsti dehidratacija. Kaip tai atsiliepia? Sausėja oda, lūpos, atrodome apsiblausę, pavargę, be energijos.

daugiau

Apie „negyvo“ maisto žaląKalbininkai iškart pataisytų, kad „gyvas“ yra žalias, termiškai neapdorotas (nevirtas, nekeptas) maistas. Iš tiesų negali būti gyvo ar mirusio maisto. Tačiau sakydami „gyvas“ nedaug suklysime. Maistas – pagrindinis energijos šaltinis. Anot bioenergetiko Jono Algimanto Dainausko, kiekvienas augalas (vaisius, daržovė, grūdas ir kt.) ląstelėse turi sukaupęs energijos iš gamtos, kurią indai vadina prana, o kinai či. J.A.Dainausko teigimu, netinkamai ruošiamas, pavyzdžiui, šildomas arba kepamas mikrobangų krosnelėje, maistas netenka bioenerginio potencialo, t. y. energine prasme tampa „negyvas“, nenatūralus. Pakinta ne tik jo maistinė, bet ir bioenerginė vertė.

daugiau

Sveikuoliai pataria: tinkamai valgydami, galime išgytiGydanti mityba – kas tai? Naujas XXI amžiaus atradimas, užmiršta senųjų kultūrų patirtis ar tiesiog mada?

Šia tema, 2013 rugsėjo 27-28 dienomis, Vilniuje, Ann Wigmore gyvo maisto konferencijos metu, diskutavo žymiausi pasaulio mokslininkai, ekspertai ir praktikai. Konferenciją organizavo privati nevyriausybinė organizacija „Ann Wigmore fondas“ (AWF), bendradarbiaudama su „Living Ann Fund“ (JAV), Kornelio universitetu (JAV), Vilniaus miesto savivaldybe ir kitomis organizacijomis.

daugiau

15 būdų sustiprinti imunitetąŠaltuoju metų laiku, ypač kol organizmas prisitaiko prie pasikeitusių orų, susilpnėja jo atsparumas, todėl greičiau kimba įvairūs virusai ir infekcijos. Kad nesirgtumėte peršalimo ligomis ir visus bauginančiu gripu, imunitetą reikia stiprinti visus metus. Žinoma, nepasakysime nieko ypatinga ir nauja. Šiuo klausimu visada geriausiai suveikia seni, laiko patikrinti dalykai.

1. Sveika gyvensena
Jeigu norite būti sveika, atspari ligoms, pirmiausia pradėkite reguliariai sportuoti. Sunku prisiversti daugiau judėti? Ogi prievarta nieko nereikia daryti. Jums nebūtina bėgioti vakarais ar prakaituoti sporto salėje, jei to nenorite. Tiesiog darykite tai, kas jums malonu: šokite, minkite dviračio pedalus, žaiskite tenisą, plaukiokite baseine... Mokslininkų ištirta, kad sportuojantys žmonės rečiau serga ne tik peršalimo, bet ir kitomis ligomis.

daugiau
1901 - 1910 iš 1993 Pirmas puslapis  Į ankstesnį puslapį  191 192 193 194 195 196 197 198 199 200  Į sekantį puslapį  Paskutinis puslapis 
 
Ieškomiausių TOP 5



Naudingos nuorodos