vaistai.lt
Kodėl atsiranda cinko trūkumas?Lėtai gyja žaizdos? Kimba įvairios ligos ir infekcijos? Atsirado seksualinio gyvenimo problemų? Suprastėjo uoslė ir skonio receptoriai? Jeigu į šiuos klausimus atsakėte teigiamai, gali būti, kad trūksta gyvybiškai svarbaus mineralo – cinko. Cinkas svarbus normalioms žmogaus kūno funkcijoms palaikyti. Mineralo randama kiekvienoje žmogaus kūno ląstelėje, daugiau nei 200 fermentų sudėtyje. Cinkas padeda efektyviau reguliuoti hormonus: augimo, lytinius, liaukų, insuliną. Reikalingas baltymų sintezei ir ląstelių augimui. Padeda apsaugoti organizmą nuo žalingo laisvųjų radikalų poveikio. Veikia priešudegimiškai, naudingas sąnariams ir kraujagyslių sienelėms.
daugiau
Pavasarinė depresija ir bioritmaiVieniems pavasaris – meilės ir bundančios gamtos, žydėjimo metas. Kitiems jis asocijuojasi su melancholija ir depresija. Ką daryti, kad šis metų laikas nekeltų liūdnų minčių? Regis, rudeninę depresiją suprasti lengviau. Trumpėjančios dienos, vėstantys orai ir apniukęs dangus neatrodo linksmai, tačiau, kodėl tokias pat mintis sukelia ir pavasario Saulė? Visi gyvi organizmai Žemėje gyvena pagal bioritmus. Nuo jų priklauso sveikata, intelektualiniai gebėjimai, nuotaika, hormonų kraujyje svyravimai.
daugiau
Kada bėgiojimas gali pakenkti?Kai nutirpsta sniegas ir rytais nebespaudžia šaltukas, dažnas susimąsto, kad vertėtų pradėti bėgioti. Be to, šiuo metų laiku populiarūs maratonai skatina neapsileisti ir neprarasti geros fizinės formos. Verta atsiminti, kad netaisyklingas bėgiojimas gali padaryti daugiau žalos, nei naudos. Bėgiojimas – užsiėmimas rimtas ir jam reikia tinkamo pasiruošimo. Užsienyje tyrimais nustatyta, kad žmonės, per savaitę nubėgantys virš 30 kilometrų 12 km per valandą ar greičiau labiau rizikuoja gyventi trumpiau nei tie, kurie lėčiau bėga trumpesnius atstumus. Anot kardiologų, greitas ilgų distancijų bėgimas kenkia širdies veiklai.
daugiau
7 netikėtos organizmo reakcijos į stresąŠiandien, atrodo, nė vienas pokalbis neapsieina be streso. Kur tik pasisuksi, už kampo laukia įtampa: rytinės automobilių spūstys miesto gatvėse, skubėjimas į darbą, konfliktai... Kaip į tai reaguoja mūsų organizmas? Nors reakcija yra labai individuali, tačiau bet kuriuo atveju organizmas jos nelaimina. Nedidukas stresas gali net ir teigiamai paveikti atmintį bei dovanoti motyvaciją, tačiau jeigu jis jus kamuoja nuolatos, verčiau susirūpinkite – net 70 proc. žmonių į gydytojus kreipiasi dėl streso sukeltų ligų. Be to, jeigu skundžiatės vienu ar kitu negalavimu, įtampa gali paaštrinti simptomus.
daugiau
Kodėl svarbu kalbėti apie skirtingas aliejų paskirtis?Vilniaus gatvėse atlikta apklausa parodė, kad moterys nežino, jog skirtingi maistiniai aliejai turi skirtingas paskirtis. Komentuodama rezultatus, gydytoja dietologė Lina Viniarskaitė atkreipė dėmesį, kad Lietuvoje vis dar mažai apie tai kalbama, o aliejaus pasirinkimą formuoja įpročiai ar mada,  kas ne visada yra teisinga. Improvizuotos apklausos metu Vilniaus miesto gyventojos atsakinėjo į klausimus apie aliejų kepimui. Gauti rezultatai atskleidė,  kad 46 proc. respondenčių kepimui naudoja alyvuogių aliejų, 42 proc. - saulėgrąžų ir tik mažiau nei penktadalis - rapsų aliejų.
daugiau
Guoda Azguridienė. Kodėl sultys - maistas, kuriuo negalima piktnaudžiautiDaugelį metų žinojome ir tarsi buvo savaime aišku, kad sultis gerti sveika. Tačiau pastaruoju metu tenka girdėti gana kategoriškų pareiškimų, kad tai - netiesa. Sultys nėra vienintelis produktas, kurio „sveikumas“  laikui bėgant kinta. Produkto reputacija priklauso nuo to, kokie sveikumo ar nesveikumo aspektai tuo metu akcentuojami ir ką tuo metu žmonės vartoja.
daugiau
Prieskonių lysvė vietoj vaistinės - ką gali išgydyti mums gerai pažįstami augalai?Sulig kiekviena diena pavasaris vis labiau užburia savo šiluma ir saulės šviesa. Norisi šiltus paltus palikti spintoje ir šalikus nusitraukti nuo kaklų. Tuomet apgaulingi pavasariniai orai ir parodo savo nagus – užklumpa peršalimai ir įvairiausi virusai. Praėjusią savaitę Klaipėdoje vykusioje konferencijoje „Išmintinga branda sveikai jaunystei“ Klaipėdos universiteto (KU) profesorius, pastatų apželdinimo technologijų žinovas, Algimantas Mečinskas Olšauskas pasidalino žiniomis, kaip stiprinti imunitetą natūraliomis žolelėmis ne tik  šaltuoju metų laiku, bet ir pavasarį, vasarą.
daugiau
Valome ir stipriname kraujagysles. Kokia dieta tinka?Nuo to, kaip gyvename ir kuo mintame, priklauso bendra mūsų organizmo savijauta. Kadangi pasaulyje itin sparčiai gausėja širdies ir kraujagyslių ligų atvejų, kyla klausimas – kaip to išvengti? Didžiulį vaidmenį čia atlieka ir paveldimumas, tačiau aktyviu gyvenimo būdu ir mityba mes galime sau padėti išvengti bėdos.
daugiau
Kuo pavojingas sėdimas darbas?Šiuolaikinis žmogus tobulą rytą aprašytų greičiausiai taip: karštos kavos puodelis, burnoje tirpstanti bandelė ir kuo spartesnis internetas. Daugybė mūsų taip pradeda savo dieną – klesteli prie kompiuterio ir nė nesirengia atsistoti, kol laikrodis palaimingai išmuš paskutinę darbo valandą. Sėdimas darbas iš pirmo žvilgsnio atrodo labai patogus, tačiau jame slypi kur kas daugiau pavojų nei gali pasirodyti. Pavyzdžiui, atkreipkite dėmesį į savo nugarą: ji tiesi, sulinkusi, sukumpusi, o gal kaip tik labai įsitempusi?
daugiau
Kaip apsisaugoti nuo nagų grybelio?Jeigu nesate basučių ar atvirų batų mėgėja, pėdų puoselėjimui greičiausiai neskiriate itin didelės svarbos. Vis dėlto susirūpinti jų sveikata bei tinkama higiena tikrai derėtų, mat kitaip galite susidurti su itin nemalonia problema – nagų grybeliu arba kitaip vadinama onichomikoze. Užsikrėtę šia lėtine odos liga kurį laiką požymių galite ir nepastebėti, mat grybelis dažnai būna visiškai neskausmingas, tačiau nesiėmus būtinų gydymo priemonių, infekcija gali išplisti ir pažeisti pėdų ar rankų odą ir nagus.
daugiau
1931 - 1940 iš 2172 Pirmas puslapis  Į ankstesnį puslapį  191 192 193 194 195 196 197 198 199 200  Į sekantį puslapį  Paskutinis puslapis 
 

    

Ieškomiausių TOP 5






Naudingos nuorodos