vaistai.lt
Nemalonus burnos kvapas gali būti rimtų ligų požymisSu nemaloniu burnos kvapu susiduria kas ketvirtas žmogus, bet ar kas ketvirtas žmogus apie tai žino? Iš tiesų, ši problema nėra tokia akivaizdi – aplinkiniai nenori pasirodyti nemandagūs, dėl to nepasako, kad derėtų imtis veiksmų ir apsilankyti pas gydytoją. Apie blogo burnos kvapo priežastis ir šios problemos sprendimo būdus kalbamės su Protezavimo-implantavimo klinikos specialistais: burnos higienos specialiste Jolanta Ruzgiene, gydytoja odontologe-endodontologe Sandra Skuodaite ir gydytoju odontologu-ortopedu Raimondu Savicku.
daugiau
Skiepų nuo melanomos nėra: saugotis turime patysNepaisant gausybės prevencinių kampanijų, odos vėžio ir melanomos susirgimų nemažėja. Medikai primena, kad skiepų nuo šios ligos nėra – organizmo apsauga turime rūpintis patys, ir kviečia gyventojus atvykti į Birštone organizuojamą kasmetinę Euromelanomos dieną nemokamai pasitikrinti savo odą.
daugiau
Suprastėjo plaukų ir nagų būklė: ką tai sako apie sveikatą?Įtampa darbe, poilsio stygius ar nevisavertė mityba – svarbūs, tačiau ne vieninteliai sveikos plaukų, odos ar nagų išvaizdos priešai. Visų mūsų plaukų ir nagų išvaizda yra tarsi organizmo sveikatos atspindys, tad jei jų būklė suprastėjo ir dar jaučiate nuovargį ar kitus neigiamus simptomus, tai – rimtas ženklas apie galimas vidines organizmo problemas.
daugiau
Judėjimo sveikatos labui dienai artėjantSveikatos mokymo ir ligų prevencijos centras primena, kad gegužės 10 d. visame pasaulyje minima tarptautinė Judėjimo sveikatos labui diena. Šios dienos minėjimą dar 2000 m. inicijavo Pasaulio sveikatos organizacija (PSO), o nuo 2003 metų gegužės 10 dienos įvairaus pobūdžio paminėjimai organizuojami daugumoje pasaulio valstybių.
daugiau
Kaip dieną be dietų paversti gyvenimu be dietų?Gegužės 6-ąją pasaulyje minima Tarptautinė diena be dietų. Tai anaiptol nereiškia, jog dietų turėtume atsisakyti vieną dieną metuose – ši diena skirta tam, kad suprastume  dietų problematiką, tykančius pavojus bei pakeisti jas kasdieniais sveikos mitybos įpročiais.
daugiau
Kelionių vaistinėlė: ką būtina pasiimti vykstant trumpų atostogų?Pavasaris – puikus metas pailsėti belaukiant ilgųjų vasaros atostogų. Draudimo bendrovės ERGO Lietuvoje statistika rodo, kad šį sezoną lietuviai mėgsta bent 3–5 dienoms pasprukti ten, kur labiau lepina saulė. Net ir trumpos atostogos, kurias dalis nusimatę pasinaudodami gegužės 1-osios laisvadieniu, reikalauja plano – tiek draudikai, tiek vaistininkai pataria iš anksto pasirūpinti bent jau kelionių vaistinėle. Ką pasiimti su savimi, kad būtumėte saugūs ir jūs, ir jūsų atžalos, tačiau vaistams nereikėtų antro lagamino – pataria specialistai.
daugiau
Švara ir sauga – jūsų rankoseAr galėjome kada pagalvoti, kad XXI amžiuje pacientų sauga viso pasaulio sveikatos priežiūros įstaigose vis dar tebebus svarbi bei aktuali visuomenės sveikatos problema? Kaip skelbia Pasaulio sveikatos organizacija (PSO), nukentėti keliaujant lėktuvu yra tik viena tikimybė iš milijono, tuo tarpu tikimybė, kad pacientui bus padaryta žala teikiant medicininę priežiūrą, yra nuo 1 iki 300.
daugiau
Tarptautinė diena be lifto skatina žmonių fizinį aktyvumąLipimas laiptais yra paprastas būdas padidinti savo kasdienio fizinio aktyvumo lygį, net jei amžinai trūksta laiko ar motyvacijos reguliariai mankštintis ar sportuoti. Tūkstančiai europiečių tik 2015 metais sužinojo apie šią akciją, kai pirmą kartą Europoje vyko diena be lifto ir eskalatoriaus.
daugiau
Laikas čiupti šluotą: kokie pavojai sveikatai slypi nešvariuose namuoseBalandis tradiciškai laikomas švaros mėnesiu, tad tai puikus metas iškuopti per žiemą susikaupusius nešvarumus, išnaikinti nepageidaujamus gyvius ir artėjančią vasarą pasitikti ne tik švariuose namuose, bet ir geresne savijauta. Kad motyvacijos čiupti šluotą būtų daugiau, BENU vaistininkė Vaida Poškaitienė dalinasi, kokių negalavimų pavasarinė namų ruoša gali padėti išvengti.
daugiau
Pagalba širdžiai – žuvies patiekalaiBaiminatės širdies ir kraujagyslių susirgimų? Bent triskart per savaitę valgydami žuvies, galite sumažinti riziką mirti nuo infarkto. Viso pasaulio medikai savo pacientams nuolat kartoja, kad omega 3 riebalų rūgštimis vadinami nesotieji žuvų riebalai yra tos maisto medžiagos, kurios mažina mirties nuo širdies ir kraujagyslių ligų riziką. Norint užtikrinti omega-3 kiekį, riebios jūrinės žuvies reikia valgyti 3-4 kartus per savaitę arba vartoti žuvų taukų.
daugiau
21 - 30 iš 1919 Pirmas puslapis  Į ankstesnį puslapį  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10  Į sekantį puslapį  Paskutinis puslapis 
 
Ieškomiausių TOP 5



Naudingos nuorodos