vaistai.lt
Gydytoja perspėja sergančius atopiniu dermatitu: pavasarį reikėtų labiau pasisaugotiPažeista ir žaizdų išvagota veido, kaklo ir rankų oda – tokie simptomai kamuoja atopiniu dermatitu sergančius žmones. Dažnam ši liga pasireiškia jau vaikystėje, o jos negydant situacija tik blogėja, gyvenimo kokybė prastėja, o vienas sudėtingiausių periodų sergantiems – pavasaris.
daugiau
Šalpusnis: dėl ko pyksta karaliaiKai, anot mūsų klasiko, saulelė vėl atkopdama budina svietą, pagrioviuose, miškų aikštelėse, šlaituose ar šiaip molingose atvirose vietose pražysta ankstyvasis šalpusnis (Tussilago farfara L.). Aplink tik nurudusi pernykštė žolė, o jis jau žydi. Tiesa, netoliese gal jau rastume vieną kitą rūtenį, gal ir plukę ar žibuoklę.
daugiau
KTU mokslininkai: surimio lazdelės – vertingas baltymų šaltinisKauno technologijos universiteto (KTU) Maisto institutas ištyrė surimio gaminio – „Snieginio krabo“ – baltymų virškinamumą, maistinę ir biologinę vertę. Mokslininkų išvadose teigiama, kad „Snieginio krabo“ gaminyje esantys surimio baltymai turi aukštą biologinę vertę ir yra lengvai virškinami.
daugiau
Mitai apie dantų higieną: ar bandėte dantis valytis obuoliu, o juos išbalinti – soda?Soda balina dantis, o dantims išvalyti – užtenka prieš miegą suvalgyti obuolį – tai mitai, kuriais tikinčių, pasak specialistų, netrūksta. Paradoksalu, bet nors besidominčių dantų priežiūra vis daugėja, bet dantų būklė Lietuvoje negerėja. Kovo 20-ąją, minint Pasaulinę burnos sveikatos dieną, vaistininkai primena, kad įprotį rūpintis sveika ir balta šypsena reikia prisijaukinti nuo mažų dienų, o ne tik susimąstyti įsivarius dantų uždegimą.
daugiau
Organizmas siunčia perspėjimo ženklus: apie ką įspėja dažnai kraujuojančios dantenos?Pakitusi odos būklė, sutrūkinėję lūpų kampučiai, atsiradęs nuovargis ar dirglumas gali būti ženklas, jog jums trūksta svarbiausių vitaminų. Tokie pojūčiai ypač dažni pavasarį, kai esame išvarginti šaltojo sezono ligų, išnaudoję visas saulės vitamino D atsargas, o organizmui pradeda trūkti visų elementų, kurie slypi šviežiuose vaisiuose ir daržovėse. Sveikatos specialistai sako, kad mūsų organizmas labai aiškiai išduoda, kada ir kokių konkrečiai vitaminų mums trūksta, tik svarbu mokėti laiku atpažinti perspėjančius ženklus.
daugiau
Ką daryti, kad maistas netaptų našta kepenimsNet sutrikusio miego priežastimi gali būti prasta kepenų veikla. Ką valgyti, kad kepenys būtų sveikos? Atsakymas į šį klausimą yra svarbus daugeliui žmonių, nes kepenų neskauda, jose nėra skausmo receptorių, o lėtinės kepenų ligos prasideda nejučia.
daugiau
Psichologas P. Rakštikas: gyvename ar tik imituojame gyvenimą?Penktadienio vakarą Lietuvos nacionalinėje M. Mažvydo bibliotekoje susirinkusiųjų laukė staigmena. Susitikimas, kuriame pristatyta psichologo Pauliaus Rakštiko knyga „Staigmena gyventi“ (Alma littera, 2019), pradėtas tyla. Ne simboline tylos minute, kaip esame įpratę, o tokia, kuriai reikia pastangų, kurios metu reikia mėginti savo protą atgabenti ten, kur yra kūnas, – taip paragino psichologas ir nuaidėjus gongui sausakimšoje salėje įsivyravo tyla.
daugiau
Nori sveikai senti – gerai išsimiegokAr miego poreikis natūraliai mažėja žmogui senstant, o gal miego kokybė blogėja dėl vyresniame amžiuje vykstančių procesų smegenyse? Kauno klinikų Neurologijos klinikos gydytoja neurologė Evelina Pajėdienė teigia, kad vyresnio žmogaus miego įpročiai tikrai pasikeičia, nors miego poreikis išlieka nepakitęs. Šiandien, minint Pasaulinę miego dieną su šūkiu „Geras miegas, sveikas senėjimas“, gydytoja dėmesį atkreipia į miego kokybę vyresniame amžiuje.
daugiau
Pavasarį leiskite karaliauti ridikėliams: kodėl verta valgyti šias daržovesParduotuvių lentynose savo apvaliomis formomis ir ryškia spalva pirkėjų akis jau masina šviežio derliaus ridikėliai. Ankstyvasis pavasaris šioms daržovėms yra pats pikas, todėl nepasinaudoti jų nauda būtų tikra nuodėmė. Ridikėliai – nuo seno pažįstama, lietuvių mėgstama, pilna vitaminų ir skoninių savybių daržovė, kuri lengvai pasiduoda įvairiems kulinariniams eksperimentams.
daugiau
Dietologė pataria, kaip senjorams pagerinti gyvenimo kokybęKad ir kokio amžiaus esate, sveika mityba ir fizinis aktyvumas yra vienos svarbiausių geros savijautos sąlygų. Tačiau net jei jūsų lėkštėje kasdien puikuojasi sveikos mitybos principus atitinkantys patiekalai, o fizinis aktyvumas jums reiškia bent pusvalandį fizinės veiklos per dieną, visiškai normalu, jei vyresniame amžiuje turite mažiau jėgų ir energijos. Gydytoja dietologė Jūratė Dobrovolskienė pataria, kaip senjorams pagerinti gyvenimo kokybę.
daugiau
41 - 50 iš 1922 Pirmas puslapis  Į ankstesnį puslapį  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10  Į sekantį puslapį  Paskutinis puslapis 
 
Ieškomiausių TOP 5



Naudingos nuorodos