vaistai.lt
Nori sveikai senti – gerai išsimiegokAr miego poreikis natūraliai mažėja žmogui senstant, o gal miego kokybė blogėja dėl vyresniame amžiuje vykstančių procesų smegenyse? Kauno klinikų Neurologijos klinikos gydytoja neurologė Evelina Pajėdienė teigia, kad vyresnio žmogaus miego įpročiai tikrai pasikeičia, nors miego poreikis išlieka nepakitęs. Šiandien, minint Pasaulinę miego dieną su šūkiu „Geras miegas, sveikas senėjimas“, gydytoja dėmesį atkreipia į miego kokybę vyresniame amžiuje.
daugiau
Pavasarį leiskite karaliauti ridikėliams: kodėl verta valgyti šias daržovesParduotuvių lentynose savo apvaliomis formomis ir ryškia spalva pirkėjų akis jau masina šviežio derliaus ridikėliai. Ankstyvasis pavasaris šioms daržovėms yra pats pikas, todėl nepasinaudoti jų nauda būtų tikra nuodėmė. Ridikėliai – nuo seno pažįstama, lietuvių mėgstama, pilna vitaminų ir skoninių savybių daržovė, kuri lengvai pasiduoda įvairiems kulinariniams eksperimentams.
daugiau
Dietologė pataria, kaip senjorams pagerinti gyvenimo kokybęKad ir kokio amžiaus esate, sveika mityba ir fizinis aktyvumas yra vienos svarbiausių geros savijautos sąlygų. Tačiau net jei jūsų lėkštėje kasdien puikuojasi sveikos mitybos principus atitinkantys patiekalai, o fizinis aktyvumas jums reiškia bent pusvalandį fizinės veiklos per dieną, visiškai normalu, jei vyresniame amžiuje turite mažiau jėgų ir energijos. Gydytoja dietologė Jūratė Dobrovolskienė pataria, kaip senjorams pagerinti gyvenimo kokybę.
daugiau
Vaida Kurpienė: gerinti savijautą padės vienas pusryčių ingredientasPusryčiai – svarbiausias dienos maistas, kuriuo, perfrazavus garsiąją kinų patarlę, nereikėtų dalintis nei su draugu, nei su priešu. Pasak mitybos specialistės Vaidos Kurpienės, tinkamai parinkti pusryčių patiekalai gali ne tik suteikti vertingos energijos dienai, bet ir padėti pagerinti savijautą. Kaip pavyzdį V. Kurpienė pateikia avižas – ekspertės teigimu, iš avižų pagamintuose produktuose naudos žmogaus organizmui apstu, todėl juos vartoti rekomenduojama bent keliskart per savaitę.
daugiau
Lenktynės su laiku neretai baigiasi alinančiu išsekimuKaip viską suspėti ir neišprotėti, nėra tik retorinis klausimas. Su tokia problema susiduria daugelis talentingų verslininkų ir vadybininkų, nerimaujančių, kad gali kažką svarbaus pražiopsoti savo gyvenime. Stresas, lėtinis nuovargis ir išsekimas – kaina, kurią tenka sumokėti už tai, kad nepaisoma protinio darbo higienos. Karjeros užkulisiuose neretai lieka ne tik bemiegės naktys, bet ir sveikatos sutrikimai, yrantys partnerystės ryšiai ar nusivylimas šeima.
daugiau
Kaip išvengti rimtų sveikatos problemų, kai tenka daug sėdėti?Iš pirmo žvilgsnio nepavojingas sėdėjimas mokantis ar dirbant gali pridaryti iš tiesų nemažai žalos. Daugelis net nesusimąsto, kokias pasekmes gali atnešti nuolatinis sėdėjimas ir mažas fizinis aktyvumas. Dėl per ilgo sėdėjimo keliamo pavojaus sveikatai neabejojama, o ką daryti, kad jo išvengtume?
daugiau
Sveikatingumo programėlės: skaitmeniniai treneriai ar asmeninės sveikatos kortelės?Kasmet milijonus kartų visame pasaulyje atsisiunčiamosios mobiliosios sveikatingumo programėlės tapo šių laikų skaitmeniniais treneriais. Savotiškos virtualios sveikatos kortelės tampa gera savistebėsenos priemone sėdimą darbą dirbantiems žmonėms, tačiau jų vartotojai turėtų būti budrūs, kad jautri informacija apie sveikatos būklę netaptų viešai prieinama.
daugiau
Daugiau nei pusė rūkančiųjų norėtų atsisakyti šios priklausomybėsDaugiau nei pusė rūkančiųjų (59%) norėtų mesti rūkyti, rodo reprezentatyvi Lietuvos gyventojų apklausa. Tačiau dažniausiai žmonės įvardija, jog jiems tai padaryti trukdo susiformavę įpročiai, valios trūkumas, didelis stresas ar kitų įtaka, atskleidžia „Acetium Lozenge“ užsakymu „Spinter tyrimai“ atlikta apklausa.
daugiau
Sėdimas gyvenimo būdas - grėsmė sveikataiNuo praėjusio šimtmečio vidurio žmonių fizinė, ekonominė ir socialinė aplinka keitėsi itin greitai bei radikaliai. Transporto, komunikacijų, darbo vietų, namų ūkių ir pramogų technologijų pokyčiai reikšmingai pakeitė mūsų gyvenimo įpročius, gerokai sumažino fizinės veiklos apimtis ir labai pailgino sėdėjimo trukmę. Dėl to reikšmingai sumažėjo kasdienės žmogaus energijos sąnaudos.
daugiau
Maisto papildai: pasirūpinkite savo sveikata atsakingaiSkirtingiems žmonėms reikia skirtingų  maisto medžiagų. Tos pačios šeimos nariai valgydami tą patį maistą sulaukia skirtingo poveikio. Tik nuo mūsų individualios maisto medžiagų apykaitos ir organizmo gebėjimo pasisavinti maiste esančias medžiagas, priklauso kokią naudą gausime vartodami tam tikrus produktus. Maisto medžiagų poreikis ir įsisavinimas taip pat priklauso nuo amžiaus, lyties, fizinės būklės ir aktyvumo.
daugiau
71 - 80 iš 1945 Pirmas puslapis  Į ankstesnį puslapį  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10  Į sekantį puslapį  Paskutinis puslapis 
 
Ieškomiausių TOP 5



Naudingos nuorodos