vaistai.lt
Kaip kovoti su antsvoriu?Pasaulinės sveikatos organizacijos duomenimis, antsvoris visame pasaulyje siekia epidemijos lygį. Nedžiugina skaičiai ir mūsų šalyje: remiantis Higienos instituto atliktais tyrimais matyti, kad per pastaruosius 20 metų antsvorio paplitimas išaugo nuo 47 iki 59 proc., tuo tarpu nutukimo – nuo 10 iki 19 proc.. To paties instituto 2014-ais metais atliktas tyrimas atskleidė, kad net 46 proc. tyrime dalyvavusių moterų turėjo antsvorio, o nutukimas nustatytas 19 proc. Antsvoriu vadinamas per didelis riebalų kaupimas organizme, kuris gali pasireikšti kaip rizikos faktorius asmens sveikatai.
daugiau
Ketogeninė dieta: kada gydo, o kada žudo?Ketogeninė, keto arba riebalų dieta pastaruoju metu itin išpopuliarėjo ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje. Ją garsina žvaigždės ir garsūs medikai, o bandančiųjų gyventi keto režimu žmonių skaičius auga kasdien. Taigi kas ta garsioji keto mityba?
daugiau
Rudens sezono depresija: kaip ištrūkti iš savigraužos rato?Vis tamsėjančios dienos ir atvėsęs oras daugeliui kelia ne pačių geriausių emocijų. Didesnis nuovargis, nuotaikų svyravimai, sunkus kėlimasis rytais – požymiai, kad su rudens permainomis atėjo ir sezoninė depresija. Kas šiuo laikotarpiu vyksta su mūsų organizmu, kokius dar įspėjamuosius ženklus jis mums siunčia ir kas gali padėti sugrįžti į įprastą gyvenimo ritmą, pasakoja psichiatras psichoterapeutas Jan Hilbig.
daugiau
Žymios tinklaraštininkės pataria: norite sulieknėti? Valgykite košęPrasidėjęs šaltasis sezonas lemia pokyčius ir maisto lėkštėje: šviežias daržoves ir salotas keičia šiltas ir sotesnis maistas. Tačiau kaip kintant maisto racionui pasirinkti ne tik sveikatai palankius produktus, bet ir tuos, kurie padėtų saugoti figūros linijas? Išeitis labai paprasta – valgykite košes. Mitybos specialistė Indrė Trusovė bei maisto tinklaraščio autorė Kristina Pišniukaitė atskleidžia, kaip košės gali padėti sumažinti nesveiko užkandžiavimo norą ir palaikyti reikiamą energijos balansą šaltuoju metu.
daugiau
Mokslininkai: reguliariai valgomi riešutai daro itin didelę įtaką mūsų savijautaiSpalio 22-ąją švenčiama Nacionalinė riešutų diena primena apie itin natūralų, bet visiems mums stiprybės teikiantį vaisių - riešutą. Štai kokias tris naudingiausias jų savybes išskiria mokslininkai, ir kiek riešutų vertingiausia valgyti, kad pajustume didžiausią naudą?
daugiau
Rizikinga energija: kiek cukraus saugu suvartoti per dieną?Grynasis cukrus žmogaus organizmui nėra reikalingas, o per didelis jo kiekis – ir žalingas. Ypač rudenį, siaučiant peršalimo ligoms, geriau saldumynus keisti į sveikus, naudingų medžiagų turinčius produktus. Dažnai pabrėžiama, kad per didelis cukraus kiekis ir nuolatinis saldumynų vartojimas gali iššaukti net ir labai rimtas ligas. Kada cukraus būna per daug? Mitybos specialistai išskiria dvi pagrindines cukraus rūšis: natūralųjį, esantį piene, daržovėse, vaisiuose, naudingą mūsų organizmui, ir grynąjį, naudojamą maisto gaminimo metu.
daugiau
Jodo trūkumas – svarbi, bet lengvai įveikiama sveikatos problemaSveikatos mokymo ir ligų prevencijos centras primena, kad kasmet spalio mėnesio pabaigoje yra minima Pasaulinė jodo trūkumo diena. Sveikos ir teisingos mitybos principai bei taisyklės nurodo, kad su maistu būtina gauti atitinkamus kiekius visų reikalingų medžiagų: riebalų, angliavandenių, baltymų, vitaminų, makroelementų ir mikroelementų. Mikroelementų trūkumo pasekmės gali iš karto ir nepasireikšti, tačiau jų stoka gali būti pavojinga ir sukelti sveikatos sutrikimus, komplikuotis į ligas.
daugiau
11 sveiko maisto mitųMinint Pasaulinę maisto dieną pats metas išsklaidyti sveikos mitybos mitus ir pradėti mėgautis kokybišku ir sveikatai palankiu maistu be baimės ar išankstinių įsitikinimų. 11 sveiko maisto mitų atskleidžia maisto technologė, sveikos mitybos specialistė Raminta Bogušienė.
daugiau
Žolelių arbata ne tik gydo, netinkamai vartojama ji gali ir pakenktiArbata gali ne tik numalšinti troškulį ar sušildyti, dauguma žolelių gali padėti ir pagerinti savijautą peršalimo metu, pagerinti miegą, numalšinti stresą. Tačiau labai svarbu žinoti, kokias vaistažoles ir kada reikėtų vartoti. Netinkamai pasirinkta žolelių arbata gali sukelti labai nemalonias pasekmes, kurios ne tik nepadės spręsti sveikatos problemų, bet gali pabloginti savijautą ar paskatinti kai kurias ligas.
daugiau
Vegetarai atskleidė, kuo aprūpina mitybą, kad netrūktų geležiesViso pasaulio vegetarai šiandien švenčia! Pasaulinė vegetarų diena minima jau nuo 1977 m. Šią dieną žmonės skatinami nevalgyti mėsos ir keisti savo mitybos įpročius. Ne vienerius metus vegetarišką gyvenimo būdą propaguojantys žmonės tvirtina – savijauta puiki, o maisto pasirinkimas išties spalvingas. Tačiau kaip užtikrinti, kad mums netrūktų būtinų medžiagų, geležies ir mitybos pokyčiai taptų maloniu įpročiu, o ne kančia?
daugiau
81 - 90 iš 1919 Pirmas puslapis  Į ankstesnį puslapį  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10  Į sekantį puslapį  Paskutinis puslapis 
 
Ieškomiausių TOP 5



Naudingos nuorodos