vaistai.lt
Kodėl valgant sveikai nereikia atsisakyti duonosNusprendus keisti mitybos įpročius ir nuo šiol valgyti tik sveikai, dažnas puola į kraštutinumus: sau įprastą maisto racioną ima keisti drastiškai ir iš pagrindų, nors tai ir ne visada būtina. Nebevalgyti duonos – vienas pirmųjų pokyčių, kurių imasi daugelis pradedančiųjų „sveikuolių“. Vis dėlto mitybos specialistė Vaida Kurpienė tikina, kad atsisakyti duonos nereikėtų: grūdiniai produktai laikomi viena iš bazinių žmogaus mitybos dalių, o tinkamai parinkta duona saikingais kiekiais gali išties pasitarnauti organizmui.
daugiau
Specialistas: kodėl pieną gerti naudingaNors diskusijų apie pieno naudą žmogaus organizmui apstu, visuomenės sveikatos specialistai tikina, kad reguliariai vartoti pieną ir jo produktus žmogui yra naudinga. Prof. dr. Rimanto Stuko teigimu, pieną drąsiai galima vartoti kasdien, mat žmogaus organizmui jis teikia daug naudos.
daugiau
Jaunai merginai į gyvenimą padėjo sugrįžti muzikos ir dailės terapijos„Yra posakis: sveikata – didžiausias turtas, bet niekada apie jį nesusimąsčiau, kol tiesiogiai su tuo nesusidūrė mano vaikas. Tada aukoji viską: savo darbą, svajones, lūkesčius, kad tik tavo vaikui viskas būtų gerai. Dabar žinau, kad reikia kabintis į gyvenimą, eiti pirmyn ir niekada neprarasti vilties“, – sako Judita Kasmauskienė, praėjus vos daugiau nei metams nuo dukros traumos. Tada, būdama vos 13 metų, Livija nukrito nuo žirgo ir paniro į komą. Ilga laiką režimu tarp reanimacijos ir reabilitacijos gyvenusi mergina dabar rengia pianino koncertus ir sustoti nežada.
daugiau
Šventės – tai galimybė pajausti, ar matome prasmę gyvenimePsichologas, psichoterapeutas, prof. Gediminas Navaitis sako, kad ateinančios laisvos dienos prieš didžiausias metų šventes psichologams kelia pagrįstą nerimą – tikėtina, kad po ilgų šventinių dienų specialistų pagalbos ieškos daugiau susibarusių šeimų ar gilų beprasmybės jausmą stipriau išgyvenančių žmonių. Pasak jo, šios laisvos dienos – puikus metas ne tik pabūti su artimaisiais ir pailsėti, bet ir aiškiau suprasti bei įvertinti, kokią vietą mūsų gyvenime užima darbas ir ką jis mums iš tiesų reiškia.
daugiau
Kokius lietuviškus maisto produktus grąžinti į dienos racioną 2019 metais?Kale kopūstai, goji uogos, chia sėklos – supermaisto titulą užsitarnavę tolimų šalių produktai, kuriuos pamėgo ir lietuviai. Tačiau mitybos specialistai teigia, kad šiuo metu tendencijos po truputį keičiasi vietinių ūkininkų naudai – į madą grįžta sezoniniai, gimtoje šalyje užauginti ekologiški produktai. Kokius primirštus lietuviškus produktus turėtume grąžinti į dienos racioną?
daugiau
Trys didžiausi sveikos šypsenos priešaiGerai dantų būklei palaikyti ir sveikai šypsenai užtikrinti svarbi ne tik kasdienė burnos higiena, kruopštus valymas, bet ir viso organizmo stiprumas. Tad, nuskilus danties kampučiui, tikrai ne visada reikėtų kaltinti kietus maisto produktus – gali būti, kad jūsų dantys nusilpo dėl mineralų trūkumo. Neretai prastą būklę dar paaštrina ir netinkamai pasirinktos burnos higienos priemonės ar net maisto kramtymo įpročiai.
daugiau
Laktozės netoleravimas: kaip išmokti gyventi be pieno produktųSuprastėjęs virškinimas, veido paburkimas ir nuolatinis pilvo pūtimas klaipėdietę Agnę paskatino peržiūrėti savo mitybą. Paaiškėjo, kad Agnė – viena iš maždaug trečdalio Lietuvos gyventojų, netoleruojančių laktozės. Agnės organizmas negamina pieno cukrų (laktozę) skaidančio fermento – laktazės, todėl bet koks pieno produktas jai sukelia nemalonius pojūčius.
daugiau
Kai vitaminas D gali tapti tikru nuodu: kada tai įvyksta ir ką reikia žinotiApniukusiu oru reikiamo kiekio saulės mūsų klimate gauti neįmanoma, tad saulės atsargas specialistai pataria kaupti vartojant vitaminą D – vieną svarbiausių elementų fizinei organizmo būklei ir emociniam komfortui. Nors skaičiuojama, kad šio vitamino trūkumą patiria net 90 proc. suaugusiųjų, sveikatos ekspertai perspėja, kad įmanomas ir perdozavimas – mat lengviausiai mūsų klimato gyventojams prieinamas vitamino šaltinis yra maisto papildai, kuriuos, vartojant neatsakingai, galima rimtai sau pakenkti, rašoma pranešime spaudai.
daugiau
Seimui teikiamas patobulintas 2019 metų Privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžetasArtėjant gražiausioms metų šventėms, skubame pasirūpinti jų planavimu ir dovanomis. Prieššventiniu laikotarpiu televizijoje ir socialinėse medijose jau tapo įprasta matyti laimingus ir besišypsančius žmones. Vis dėlto džiaugtis pavyksta ne visiems – kai kuriems šis periodas neretai sukelia nerimą ir įtampą. Kaip atpažinti savo jausmus ir neleisti jiems aptemdyti minčių per šventes, pataria gydytoja psichiatrė Tamara Kuntelija-Plieskė.
daugiau
Šildančios arbatos padės nesusirgti, o susirgus greičiau pasveiktiŽiemai už lango vis drąsiau alsuojant šalčiu, neišvengsime ir nuolatinių jos palydovų – peršalimo, slogos, skaudančios gerklės, įvairiausių virusų. Jei organizmas dar tik siunčia pirmuosius blogos savijautos signalus, dažnai gali pagelbėti stebuklingas puodelis šildančios arbatos. Net jei jaučiatės gerai, arbata su vaistiniu poveikiu pasižyminčiomis medžiagomis saugos jūsų organizmą kaip profilaktinė priemonė nuo peršalimo ir kitų infekcijų.
daugiau
91 - 100 iš 1945 Pirmas puslapis  Į ankstesnį puslapį  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10  Į sekantį puslapį  Paskutinis puslapis 
 
Ieškomiausių TOP 5



Naudingos nuorodos