vaistai.lt
Gausus prakaitavimas – ne tik estetinė bėdaKas gali būti nemaloniau nei aštrus prakaito kvapas, ypač karštą vasaros dieną. Blogiausia, kad reklamose liaupsinami dezodorantai ir antiperspirantai padeda toli gražu ne visiems. Apskritai prakaitavimas – visiškai natūrali ir reikalinga kūno funkcija. Kambario temperatūroje per parą žmogus vidutiniškai išskiria 500 ml prakaito, o karštu oru, ypač kai intensyviau judama, prakaito gali išsiskirti net iki 5 l! Tai laikoma visiškai normaliu dalyku. Tačiau kai prakaituojama labai gausiai ir netgi ne per karščius, tai jau gali būti ligos – hiperhidrozės – požymis.
daugiau
Kokį saldų skonį rinktis?Nuomonės apie saldiklius ir jų poveikį sveikatai, nepaisant gausybės kasmet atliekamų tyrimų rezultatų, išlieka kontraversiškos. Tačiau žmonėms, sergantiems tam tikromis ligomis, kai reikia riboti angliavandenių kiekį, saldikliai – galimybė gyventi pilnavertiškesnį, kokybiškesnį, neatsisakant mėgstamų skonių ir patiekalų, gyvenimą. Natūraliais saldikliais cukrų kai kuriuose patiekaluose gali keisti ir sveiki, norintys suvartoti mažiau kalorijų žmonės.
daugiau
Sportas – jauniems, fizinis aktyvumas ir kūno kultūra – visiemsPirmiausia reikia pasakyti, kad posakis: „sportas – sveikata“ šiais laikais mažai beatitinka tikrovę. „Didžiajame sporte“ sukasi milžiniški pinigai, traumos, ankstyvas organizmo sudėvėjimas siekiant rezultatų, neleistini preparatai, narkotinių medžiagų reklama ir panašiai. Todėl jau seniai kalbama, kad nuo komercinio ir rezultatų siekiančio sporto turi būti grįžtama prie sporto visiems – kūno kultūros, visų žmonių fizinio aktyvumo didinimo, kuris pastaraisiais dešimtmečiais katastrofiškai mažėja.
daugiau
Ką liemens apimtis sako apie jūsų sveikatą?Apie kūno masės indekso (KMI) svarbą ir tai, kad jei šis skaičius per didelis, jums vertėtų susirūpinti savo svoriu, tikriausiai jau esate girdėję ne kartą, tačiau naujai atliktas tyrimas atskleidžia, kad žmonėms svarbu atkreipti dėmesį ir į savo liemens apimtį. Remiantis JAV „Mayo“ klinikos atlikto tyrimo rezultatais, didelė liemens apimtis susijusi su didesne mirties rizika ir tai nuo KMI netgi nepriklauso, rašo womenshealthmag.com. Klinikos mokslininkai apžvelgė 650 tūkst. ankstesnių tyrimų dalyvių duomenis, bandydami išsiaiškinti, ar per didelė liemens apimtis padidina mirtingumo riziką. Neįtikėtina, tačiau mokslininkai pastebėjo, kad per didelė liemens apimtis išties kelia didesnę mirties riziką.
daugiau
Maitintis sveikiau ir pigiau padės kelios nesudėtingos taisyklėsNors maistui vidutiniškai skiriame iki trečdalio savo pajamų, pažvelgę į šaldytuvą neretai padejuojame, kad ir vėl nėra ką valgyti. Taip atsitinka, nes produktus dažnai perkame spontaniškai, negalvodami nei ką, nei kada iš jų gaminsime. Rezultatas – ne tik tuščias šaldytuvas, bet ir gerokai ištuštėjusi piniginė. Vis dėlto keli praktiški patarimai gali padėti maitintis ir pigiau, ir sveikiau.
daugiau
Lieknėjimo programa biologinio laikrodžio ritmuKodėl žmonės tunka? Priežasčių gali būti aibė. Įvairiais tyrimais nustatyta, jog viena dažnesnių – netinkamas netinkamu laiku valgomas maistas. Pasak specialistų, deramai sustyguotas biologinis laikrodis duoda puikių rezultatų. Taigi gal trumpam nustumkite į šalį lėkštę ir įsiklausykite, ką „tiksi“ vidinis laikrodis. Specialistai sako, jog valgyti reikėtų tomis valandomis, kai kūnas aktyviausiai degina riebalus. Jei sąžiningai vadovaukitės šiuo principu, galimas daiktas, jau po savaitės kitos galėsite matuotis bent dydžiu mažesnį sijonėlį.
daugiau
Spyna ant šaldytuvo: STOP naktiniam valgymui!Negalite panirti į saldžią sapnų karalystę, kol kaip reikiant prieš miegą neužkertate? Arba, jau atėjus vidurnakčiui, sugalvojate milijoną priežasčių nupėdinti iki šaldytuvo ir „patikrinti“, ar jis tikrai veikia? Pasidomėkite, gal jus kamuoja naktinio valgymo sindromas. Sužinokite, kaip galima įveikti šį naktinį baubą. Naktinio valgymo sindromas – tai sutrikimas, kurio metu žmogus prieš miegą arba vidury nakties sudoroja didelį maisto kiekį. Nors šis sindromas nėra oficialiai pripažintas kaip maisto valgymo sutrikimas, jis turi daug ryškių specifinių požymių. Patys įprasčiausieji – tai beprotiškas noras valgyti, didelis domėjimasis maistu, savęs nekontroliavimas kertant ypač daug maisto, gėdos arba kaltės jausmas dėl negalėjimo nustoti valgyti. Žmonėms, kenčiantiems nuo naktinio valgymo sindromo, dažniausiai gresia nutukimas, depresija ir, žinoma, atitinkamos sveikatos problemos.
daugiau
6 taisyklės, kaip greitai sudeginti riebalusArtėjantis paplūdimio sezonas skatina atidžiau žvilgelėti į savo lėkštę. Tie skanumynai tik ir taikosi nusėsti ant pilvuko ir šlaunų! Tačiau kartais svoris nejuda, nepaisant to, kad mes dedame tiek daug pastangų jį išjudinti iš mirties taško. Jeigu nerimaujate, ką darote ne taip – atsakymai straipsnyje! Svoris stovi vietoje todėl, kad persivalgote. Tai atrodo visiškai aišku – suvalgote daugiau maisto negu sudeginate kilokalorijų. O tas kilokalorijų likutis ilgainiui virsta riebalais, kurie išnaudojami tuomet, kai organizmui nepakanka maisto meždiagų.
daugiau
Kai blogas oras traukia prie žemės: mokomės varyti tingulį laukAtsikėlėte ryte, o už lango apniukusi ir darganota diena? Tokiomis pilkomis dienomis norisi tiesiog įsijungti televizorių ir visą dieną praleisti šiltai susirangius lovoje... Retkarčiais tokio poilsio nuo viso pasaulio prireikia kiekvienam. Tačiau ką daryti, jei apėmęs tingulys taip stipriai įsišaknija, kad nuo jo pabėgti tampa pernelyg sunku, o tą dieną suplanuoti darba palaukti negali? Jeigu retkarčiais pajuntate nuovargį ir visišką apatiją bet kokiai veiklai, o darbai namuose kelia šiurpą, nes tam, kad juos atliktumėte, reikia įdėti pernelyg daug pastangų, neišsigąskite, tai ne depresija, jumyse tiesiog apsigyveno tingulys, kurį kuo greičiau reikia išvaryti lauk!
daugiau
Sula – sveikas ir puikiai troškulį malšinantis gėrimasŠiuo metu, kai sniegas miškuose beveik ištirpęs ir brinksta lapų pumpurai, itin palankus metas iš beržų bei klevų leisti sulą. Tai puikiai atgaivinantis ir sveikas gėrimas. Manoma, kad jame yra nemažai obuolių ir kitų organinių rūgščių, taip pat kalio, kalcio, magnio, geležies, taninų. Vis dėlto, moksliniai tyrimai nepatvirtina, kad sula turėtų gydomųjų savybių. Didžiausia šio gėrimo nauda, kad labai gerai numalšina troškulį.
daugiau
1921 - 1930 iš 2150 Pirmas puslapis  Į ankstesnį puslapį  191 192 193 194 195 196 197 198 199 200  Į sekantį puslapį  Paskutinis puslapis 
 

    

Ieškomiausių TOP 5






Naudingos nuorodos