vaistai.lt
Kaip pailsėti per 5 minutesPo darbo vos pavelkate kojas, tačiau grįžę pirmu taikymu įsijungiate kompiuterį? Tai tikrai nepadės atsipūsti ir atgauti jėgų. Nešvaistykite savo brangios energijos vėjais – verčiau išbandykite kelis paprastus būdus, padėsiančius įkvėpti daugiau oro. O su antruoju kvėpavimu pasijusite lyg vakar gimę... Kaskart rinkitės vis kitą būdą, kad atrastumėte tai, kas jus veikia geriausiai ir grąžina ramybę per 5 minutes. Štai tų atsipalaidavimo priemonių sąrašas.
daugiau
Kokias ligas gali sukelti triukšmasDar XIX amžiuje žymus vokiečių mikrobiologas R. Kochas pasakė: „Kada nors žmonija bus priversta nugalėti triukšmą taip pat ryžtingai kaip cholerą ir marą.“ Panašu, kad mokslininko spėjimai pamažu tampa realybe... Automobiliai, autobusai, sunkvežimiai, traukiniai, muzika, telefonų skambučiai, kelius remontuojančių darbininkų grąžtų burzgimas, elektriniai plakikliai, žoliapjovių ūžesys – tai tik maža dalis garsų, kuriuos daugelio mūsų ausys girdi kone kasdien. Galbūt nepastebime, bet nuolatinis triukšmas kenkia mūsų sveikatai: prastėja klausa, didėja rizika susirgti širdies ir kraujagyslių ligomis, trinka virškinimo sistemos veikla, kenčia miego kokybė. Pasaulio sveikatos organizacijos duomenimis, triukšmas yra kas penkto europiečio prasto nakties miego priežastis. Dėl jo silpnėja organizmo atsparumas infekcinėms ligoms, triukšmas dirgina centrinę nervų sistemą, sukelia stresą.
daugiau
Nori tapti optimistu — sportuokPriversti save sportuoti, kai galima dienų dienas praleisti sėdint prie kompiuterio, dvidešimt pirmo amžiaus jaunimui tampa vis sudėtingiau. Sportuoti jiems nepatinka, reikia eikvoti jėgas ir varginti kūną. Po sunkios treniruotės jie jaučiasi išsunkti, todėl paprasčiausiai tingi kuo nors užsiimti. Atrodo, jog sportas tėra viena didelė kančia, kurią ištverti sunku, o ir teigiamų emocijų, jei nesi pats gabiausias, jis neteikia. Taip manantys ir sporto salę į minkštą krėslą bevielio interneto zonoje iškeičiantys paaugliai, turbūt, nustebs sužinoję, jog sportinė veikla kaip tik skatina optimizmą ir pozityvias mintis.
daugiau
Populiarūs, tačiau klaidingi mitai apie moters organizmąManote, kad nesusirgsite krūtų vėžiu, jei jūsų giminėje niekas šia liga nesirgo? O galbūt vis dar tikite, kad pasimylėjusios su savo vyru karštoje vonioje tikrai nepastosite? Turime jums blogų žinių – net 80 proc. moterų, kurioms buvo diagnozuotas krūties vėžys, neturėjo nė vienos šia liga sirgusios giminaitės. Na, o seksas karštoje vonioje nuo nėštumo jūsų tikrai neapsaugos! Šios ir daugelis kitų visiškai su tikrove prasilenkiančių tiesų vis dar stipriai paplitusios mūsų visuomenėje ir daugelis moterų jomis vis dar šventai tiki... Tad kokie yra labiausiai paplitę mitai apie moteris, atskleidžia tinklalapio huffingtonpost.com specialistai.
daugiau
Kaip greitai ir efektyviai palengvinti gerklės skausmą?Peršti gerklę? Dažniausiai tai gali būti pirmasis peršalimo ar šalutinis įtemptų balso stygų požymis. Jeigu gerklės skausmas itin stiprus ir jums sunku ryti maistą ar skysčius, tai gali būti signalas, kad sergate dar rimtesne liga. Kad ir ką šis skausmas reikštų, vos jam atsiradus, kiekvienas siekia, kad šis nemalonus pojūtis kuo greičiau praeitų arba bent jau nebūtų toks stiprus. Gerklės skausmui palengvinti nebūtina iš karto bėgti pas gydytoją, išsiversti galite ir su namuose turimais vaistais arba pagerinti savijautą kitais natūraliais gydymo būdais.
daugiau
Prieš menopauzės negalavimus – komandinis sportas ir kiti laiko patikrinti būdaiPrasidėjus menopauzei, moterų organizme sparčiai mažėja estrogenų kiekis. Hormoniniai pokyčiai dažnai atneša ir kitus nelauktus sveikatos pokyčius. Kaip padėti moterims?.. Estrogenai – svarbiausi moteriški lytiniai hormonai. Jie susiję ir su širdies bei kraujagyslių sistemos apsauga nuo lėtinių ligų, taip pat su fiziniais moters kūno pokyčiais. Sumažėjus estrogenų kiekiui organizme, padidėja širdies ir kraujagyslių ligų, osteoporozės rizika, greičiau formuojasi aterosklerozinės plokštelės.
daugiau
Kuri miego poza pati sveikiausia?Naktį mėgstate miegoti ant nugaros arba ant pilvo? O gal geriausiai užmiegate ant šono? Pasirodo, netinkama miego poza gali gerokai paveikti mūsų savijautą ryte. Tad jei prabudus kamuoja nugaros ar kaklo skausmai, o ant veido atsirado daugiau raukšlių, gali būti, kad jums reikėtų keisti miego pozą. Tinklapyje health.com apžvelgiama, kurios miego pozos yra sveikiausios mūsų organizmui.
daugiau
10 dėmesio vertų vaistažoliųSutikite, vos sunegalavus tikrai nebūtina iškart griebtis cheminių vaistų. Kartais puikiausiai gelbsti ir vaistažolės. Tik kad vaistiniai augalai iš tiesų teiktų naudos bei gydytų, reikia labai tiksliai žinoti, kaip juos tinkamai paruošti ir vartoti. Vaistažolių arbata tinka ir profilaktikai, ir įvairioms ligoms gydyti bei organizmui stiprinti. Ypač augalai gelbsti ūmiais atvejais, tarkim, sutrikus virškinimui, peršalus ir pan.
daugiau
Dvigubi standartai: už ką moterys smerkiamos labiau nei vyrai?Visiems neįtiksi, tačiau susiformavę stereotipai gali net pačią ramiausią moterį išvesti iš kantrybės. O labiausiai erzina tai, kad kas leidžiama stipriosios lyties atstovams ir netgi priimama su lengva šypsenėle bei nuomone „Oi, taigi čia vyrai, ko iš jų norėti“, moterų atžvilgiu vertinama žymiai nepalankiau... Na, tikrai visai kitaip. Dvigubi standartai gajūs jau labai seniai ir kažin ar įmanoma juos ištraukti iš stereotipų kupinos visuomenės gniaužtų... Taigi, jūsų dėmesiui Reddit tinklapyje įvardytos net penkios priežastys, dėl kurių moterys bus suvalgytos akimirksniu!
daugiau
Kiek valandų iš tiesų reikia skirti miegui?Daugelis sveikatos ekspertų mums jau seniai įrodinėjo, kad per naktį suaugęs žmogus neprabusdamas privalo išmiegoti maždaug 7 ar 8 valandas. Vis dėlto mokslininkų mums nuolat kalama „vienafazio“ miego idėja, kad privalome išmiegoti lygiai aštuonias nepertraukiamas valandas, tiems, kurie nepasiekia šio tikslo, sukelia tik stresą, rašoma psychologytoday.com tinklapyje. „Visi žmonės skirtingi. Vieniems naktį užtenka išmiegoti šešias valandas, nes jie randa laiko nusnausti dieną, kitiems aštuonių valandų miego gali ir pritrūkti“, – tikina Masačusetso ligoninės miego sutrikimų padalinio vadovas Mattas Bianchi.
daugiau
1951 - 1960 iš 2168 Pirmas puslapis  Į ankstesnį puslapį  191 192 193 194 195 196 197 198 199 200  Į sekantį puslapį  Paskutinis puslapis 
 

    

Ieškomiausių TOP 5






Naudingos nuorodos