vaistai.lt
Linga Švanienė: „Įžymybės vardas jo savininkui gali perduoti ne tik sėkmę“Ar esate patenkintas savo vardu? O gal jaučiate nuoskaudą tėvams, kad jus pavadino, pavyzdžiui, Jurga, o ne Kristina? O gal jums – 65-eri, bet jūsų pase įrašyta – Sigutė? O gal tu esi šešiolikmetis Jonas, kuris visai nesižavi net visos tautos švenčiamu savo vardadieniu? Kokią reikšmę asmenybei turi susitapatinimas (arba ne) su savo vardu, pasakoja psichoterapeutė Linga Švanienė. 
daugiau
Želmenų sultys: sveika daugeliui, bet tik ne sergantiesiems vėžiuĮ sveikatą, ligas ir gijimą esama įvairių požiūrių. Vieni daugiau linkę pasitikėti įrodymais pagrįstos medicinos sprendimais, kiti ieško papildomų, alternatyvių sveikatinimosi būdų. Šis pasirinkimas ypač aktualus sunkių onkologinių ligų užkluptiems žmonėms. Vienas iš kontroversiškų klausimų, su kuriuo susiduriama, – ar galima sergant vėžiu gerti daugybę vitaminų ir kitų biologiškai aktyvių medžiagų turinčių kviečių želmenų sulčių. Nors šviesaus atminimo gyduolės, žaliavalgės Onos Varapickaitės ir Viktoro Kulvinsko JAV Floridos valstijoje įkurto sveikos gyvensenos Hipokrato instituto atstovai tikina, kad želmenų sultys naudingos sergant vėžiu, mokslininkai onkologai įspėja: būdamos biologiškai aktyvios, šios sultys gali sutrukdyti gydymo procesui, o pasveikus – paskatinti vėžio atsinaujinimą.
daugiau
Pokalbiai su žvaigždėmis ir dilgėlių skynimas – Dalės Petraitienės sveikatos receptasLietuviams, kamuojamiems kūno ar sielos ligų, tikrai nėra reikalo leistis į ilgas ir brangias keliones po egzotiškas šalis. Sveikatą kuo puikiausiai galima pataisyti ir lietuviškuose laukuose, skinant dilgėles ir širdies skausmą išliejant žvaigždėms. Taip tvirtina liaudies medicinos propaguotoja panevėžiškė Dalė Petraitienė.
daugiau
Ajurveda. Alyvų (alyvuogių) aliejusNuo seno alyvų aliejus dėl gero skonio ir teigiamo poveikio žmogaus sveikatai itin vertintas visame Viduržemio jūros regione. Šiame aliejuje, be kitų vitaminų, apstu vitamino E, antioksidantų ir vertingų nesočiųjų riebiųjų rūgščių. Pirkite tik kokybišką natūralų alyvmedžių aliejų.
daugiau
Tibeto medicinos pagrindas – išsivadavimas iš proto nuodųUnikalią tūkstantmečių tradiciją išsaugojusi tolimos kalnų šalies medicina gali pasirodyti svetima ir egzotiška mums įprastos modernios, įrodymais pagrįstos medicinos kontekste. Tačiau Lietuvoje šiomis dienomis viešintis tibetietis gydytojas Nida Čenagtsang sako, kad tradicinė Tibeto medicina yra kur kas artimesnė moderniajai, negu būtų galima pamanyti. Visgi, nors būdamas artimas įrodymais pagrįstai medicinai, tibetietiškas požiūris į žmogaus sveikatą lieka išskirtinis ir unikalus. Nida Čenagstang pabrėžia, kad šiuolaikinis žmogus būtų sveikesnis dvasiškai ir fiziškai, jeigu tik pasinaudotų per tūkstantmečius patikrintais paprastais tibetietiškos medicinos elementais.
daugiau
Graikiniai riešutai ir jų aliejus sergantiems širdies ir kraujagyslių ligomisGraikiniai riešutai ne tik mažina cholesterolio kiekį kraujuje. Širdies ir kraujagyslių ligų riziką jie veikia ir kitais būdais, teigia amerikiečių mokslininkai žurnale „Journal of Nutrition“.
Tinka ir riešutai, ir jų aliejus
Visiems žinoma, kad graikiniai riešutai mažina cholesterolio kiekį kraujuje, todėl ypač rekomenduojami sergantiesiems ŠKL. Bet iki šiol nebuvo žinoma, kuris graikinių riešutų komponentas šį efektą sukelia.
daugiau
Natūralioji medicina sumažina širdies ir kraujagyslių ligų rizikąAlternatyvioji medicina gali padėti bendrosios praktikos gydytojams kovoti su lėtinėmis, tarp jų – širdies ir kraujagyslių (ŠKL), ligomis, teigia mokslininkai natūropatai.
Rezultatas – natūraliosios medicinos naudai
Trijuose Kanados miestuose buvo atliktas nedidelis randomizuotas klinikinis tyrimas, kuriame dalyvavo 246 pašto darbuotojai. Tyrimas tęsėsi 52 savaites. Buvo atrinkti subjektai, kurie pasižymėjo aukšta ŠKL rizika: padidėjusiu bendro ir didelio tankio cholesterolio kiekiu kraujyje.
daugiau
Judėjimas sveikatos labuiJudėjimo sveikatos labui dieną, gegužės 10-ąją, Sveikatos mokymo ir ligų prevencijos centro visuomenės sveikatos specialistai primena, kad žmogaus sveikata ir darbingumas labai priklauso nuo jo fizinio aktyvumo. Pasaulio sveikatos organizacijos Europos biuras pateikia tokias fizinio aktyvumo rekomendacijas: suaugusiesiems kasdien reikia bent 30 minučių vidutinio ar didelio intensyvumo fizinės veiklos, o vaikams ir jaunimui – ne mažiau valandos. Tokia reguliari fizinė veikla mažina tikimybę sirgti širdies ir kraujagyslių ligomis, kai kurių rūšių vėžiu, mažina depresijos ir nerimo simptomus bei tikimybę susirgti II tipo cukriniu diabetu, gali padėti palaikant reikiamą kūno svorį ir išvengiant nutukimo.  
daugiau
Fizinis aktyvumas – gyvybinė būsena. Ar pakankamai ją skatiname?2012 m. tyrimo medžiaga rodo, kad  45,5 proc. klaipėdiečių visai nesimankština, iš jų 33,3 proc. to nedaro dėl laiko stokos. 7,3 proc. miestiečių mankštinasi kasdien.

Fizinis pasyvumas – svarbus mirties rizikos faktorius
Fizinis pasyvumas (nepakankama fizinė veikla) yra ketvirtas pagal reikšmingumą pasaulyje mirties rizikos faktorius (6 proc. visų atvejų).
daugiau
Prieš stresą – garu, poezijos žodžiu, žolelėmis ir giliu kvėpavimuSavo gyvenimo prioritetų susidėliojimas, pirties garas, šviežios daržovės ir eiliuotas žodis – skirtingos kilmės, bet veiksmingi ginklai prieš vieną didžiausių šiandienos žmogaus priešų, pavadinimu stresas. 145-ajam Vilhelmo Storostos-Vydūno jubiliejui paminėti skirtoje tarptautinėje mokslinėje-praktinėje konferencijoje Klaipėdoje tradicinės ir natūraliosios  medicinos specialistai bei meno žmonės dalijosi mintimis apie psichoemocinę sveikatą bei streso suvaldymo būdus.
daugiau
1971 - 1980 iš 1993 Pirmas puslapis  Į ankstesnį puslapį  191 192 193 194 195 196 197 198 199 200  Į sekantį puslapį  Paskutinis puslapis 
 
Ieškomiausių TOP 5



Naudingos nuorodos